Diár (chválim sa svojím šialenstvom)

Začalo to jednoducho – potrebovala som nejaký malý pamätníček, aby mi spolužiaci mali pred maturami kam lepiť fotky a písať k nim čokoľvek od výmyslu sveta (nie, neobjednali sme si tie skladacie čudá, čo dostať spolu s oznamkami). Najprv som si plánovala nechať zviazať pár stránok hrebeňovou väzbou a nejak to potom upraviť, ale do niečoho, čo má výzor SOČ-ky sa píšu priania zle…a ja čítam roky. Kníh s rozpadnutou väzbou som videla za svoj život dosť.

 Prvý pokus...Prvý pokus z vtáčej perspektívy

 

K hlavnému nápadu urobiť si pamätníček sama ma priviedla ale až rezačka na papier, ktorá sa povaľovala doma a všetkým zavadzala. Pôvodne to mal byť obyčajný zošit, ale bez tvrdej väzby to nebolo ono. Tak vznikla moja prvá amatérska knižná väzba a tu nižšie vidíte jej následníka.  

Druhý pokus...Druhý pokus zhora...

 

Tentokrát som neskákala nadšením, lebo som potrebovala diár. Tie obyčajné školské, s množstvom „potrebných“ vecí ma vedia sakra vytočiť a nechcela som ani nič, čo bude mať na sebe mačičky, psíky alebo kvetinky. Tak v priebehu jedného dňa vznikol tento diár. Vyspať som sa počas výroby stihla, len som zabudla zjesť obed 😀  

 porovnanieIIporovnanieI

 

 

 

 

 

 

Nerozpadol sa. Ani prvý pokus, ani druhý. Nie sú dokonalé, no podľa mojich predstáv a funkčné. Až sa raz budem veľmi nudiť, skúsim vám naklepať jednoduchý návod a poskytnúť aj obrazové materiály daného procesu… no zatiaľ je to výrobné amatérstvo. Echm, výrobné tajomstvo 😉  

nákuk - na úvodnej strane  Miyamoto, samozrejme

 

Fotky: Andrea

~ by eskarine on 06/09/2011.

Leave a Reply

 
