Sky…čo?

…spýtala sa sestra. Tak fajn, šiestaci na medicíne ho očividne čas hrať nemajú. Mne sa do povedomia dostal pri rozhovore so známym slovami “…a učenie sa mi bude asi krížiť so Skyrimom”. Googlila som len pre istotu. Pri čase, ktorý som strávila s hráčmi a hráčkami toho či onoho, som si vybudovala slušný šiesty zmysel na momenty, keď začínajú hovoriť o hrách (Pozor, mínové pole! Počúvaj, na správnych miestach prikyvuj a usmievaj sa. Ono ich to prejde.) 

Som laik, poznám tak názvy z reklám a recenzii, prípadne moje oko občas spočinie na nejakom ľúbivo vytvorenom hrdinovi. Niečo som hrala … raz. Fajn obkec k príbehu, level za levelom pre mňa neúspešnejší a neúspešnejší… zívam, vypínam PC a zabúdam, že tam vôbec nejakú nainštalovanú hru mám. Nakoniec som si vystačila s knihami, mangou, filmami a životom ako takým… ochudobnená síce o herné zážitky, ale zostalo mi pre ne pochopenie. A to, čo rozpútal Skyrim, sledujem s veľkým potešením veru 😀

Nasleduje moja Skyrimovo orientovaná zbierka, ktorú si zverejňujem ako vždy hlavne pre seba… ale ak sa aspoň pri niečom pousmejete aj vy, splnila aj svoj sekundárny účel. 😉 

 

 

 

Obrázky: net

~ by eskarine on 10/12/2011.

Leave a Reply

 
