Dôvody a iné zbytočnosti

Ja viem, že je to trápne, ale zúfalé situácie si žiadajú zúfalé riešenia a ja som kvôli svojej mizernej pracovnej výkonnosti donútená začať si písať denník. Dúfam, že vychytám všetky miesta dňa, kde sa mi stráca čas neefektívne a nadarmo. Napadlo ma to už dávnejšie, ale som očividne lenivejšia, než som predpokladala, pretože som napísala úctihodné štyri záznamy a následne daný dokument zakutrala do večných lovíšť svojho počítača. No aspoň na niečo to bolo dobré. Zistila som, že ma nebaví písať si tento štýl textov len tak pre seba. Potrebujem to posunúť ďalej. A na blogu to naviac pekne vyzerá na tom čiernom podklade 😀

Pokúsim sa vyhnúť frázam typu „milý denníček“, tiež sa posnažím o akú-takú objektivitu a ak náhodou nebudú mať dané texty vysokú informačnú hodnotu, dúfam, že budú aspoň zábavné. Ak v niektorý deň nebudem mať možnosť zverejniť svoj stopercentne obohacujúci a povznášajúci príspevok, učiním tak v najbližšom možnom čase. 

No a až aj môžem reálne vyčísliť prípadné výsledky, tu je malá štatistika vecí, čo ma čakajú, ktorým by som sa mala čím skôr povenovať a podľa možností aj dokončiť:

  • 6 zápočtov

  • 5 skúšok

  • 1 seminárka

  • 19 článkov, pričom aspoň 2 súrne

  • 1 fest dôležitá esej

 

Tak, čísla sú neúprosné, preto ready, steady… go! Najlepšie je povzbudenie hneď na úvod, tak kukajte a berte si príklad 😀 

 

 

Obrázok: net

~ by eskarine on 12/05/2012.

Leave a Reply

 
