Prokrastinácia a iné útrapy života študentského

…že je to dokonalé slovo? 😛 Krásne výslovnostne i obsahovo (klik sem, ak náhodou neviete). Akurát v dnešnej dobe až príliš aktuálne a kúl. Ach, ako rada by som bola, keby o jeho plnom význame nemám ani zdania… hneď by sa mi zápočtovalo, seminárkovalo a skúškovalo ľahšie 😀

Tak som sa dnes aspoň trochu zaktívnila, i keď kvôli tomu prišlo o život celé balenie gumových dinosaurov. Od výkonu, aký by som mala podať, ak chcem stihnúť všetko, čo mám,  je to na míle ďaleko, ale nech 🙂 Spokojnosť nadovšetko, akurát samodopĺňačka googlu mi dnes trochu zdvihla tlak. Človek slušne píše “návod stereografická projekce” a aha, čo mu vyhodí…    

   

Inak, tak ma napadlo… keby som čas strávený rozprávaním o písaní seminárky radšej strávila písaním seminárky… hmmm, mohla byť dávno hotová 😀 

~ by eskarine on 12/05/2012.

Leave a Reply

 
