Pomsta je ten najlepší relax

 …no dobre, dobre. Som na pomstu príliš mierumilovná osoba a príde mi naviac ako aktivita žiadajúca si priveľa energie, takže nič také nepraktizujem. Ale poskladať si origami z učebných materiálov mi ako istý druh pomsty príde. A to zadosťučinenie… to je pocit! 😉 

Zatiaľ viem len žeriava a pavúka (a ak ste odhadli správne, čo z toho je na priloženej fotke, tak ma to fest teší), no vzhľadom k tomu, s akou rýchlosťou a v akom množstve sa mi vracajú odovzdané programy na opravu… nuž, myslím, že sa do konca semestra naučím celú zoo :/  

 

Plus som dnes  poobťažovala okno a zabavila všímavejších okoloidúcich. Aspoň si nabudúce spomeniem skôr, že na stereografické projekcie treba niečo priesvitnejšie než je kancelársky papier…

 

…a teraz už hurá baliť. Kladivo, mapy, denník… celotýždňová exkurzia po geologických krásach Českej republiky ma čaká. A že sa poznám celkom dobre, dovolím si mierny povzdych… ó, úbohá moja pečeň 😀

 

Fotky: Andrea

~ by eskarine on 13/05/2012.

Leave a Reply

 
