Good times, bad times

Hmmm, tá štvrtáčka predo mnou sa cez víkend vydávala. Ejha. Hrozí mi niekedy niečo podobné? Výber šiat, obrúčok, pozývanie hostí, manikúra… Nuž, vzhľadom k tomu, že som ráno na seba fľochla do zrkadla pre istotu len jedným očkom (a aj to bolo veľa), pravdepodobne nič takéto riešiť v štvrtáku nebudem… a som očividne príliš mladá, pretože zlato & diamanty ma stále nijak nefascinujú. Ok, som geológ, viem, že je ich mizerne málo, preto sú vzácne, ale mne spravíte radosť aj obyčajným kusom kamenia 😀

 

 

Inak sme sa dostali do Orlických hôr a k upozorneniam „pozor, lom“ teda pribudli tabule „pozor, štátna hranica“ plus začala aj séria vojenských oblastí, kde som si aj s kladivkom pripadala trochu nepatrične. Zákruty v autobuse nám pekne potočili zničené žalúdky a rada dňa ohľadom miesta, kam najlepšie hodiť tyčku znela jednoducho „hoď to do Poľska“. Ó, vyberaný to česko-slovenský humor.  

 

 

Naviac som zistila, že som na tom so seminárkou v ešte väčšom kýbli, než si myslím, ale bola mi poskytnutá pomoc, takže to možno nebude až tak hrozné. Iba napoly :/ No a šutre, šutre, šutre, ale až nie sme kultúrni barbari a ignoranti, boli sme pánom docentom aj upozornení, že sa nachádzame v rodisku Karla Čapka 😉 O tom, že som dáko v noci netrafila do svojej chatky pomlčíme, dobre? Fernet za to môže,  ja som v tom nevinne 😀 

 

 

Fotky: Andrea

~ by eskarine on 15/05/2012.

Leave a Reply

 
