Slezká polévka (prosím, spite)

…som to ja len blbec. Celý týždeň na exkurzii som sa nevyspala normálne, celý víkend sa snažila tváriť, že som úplne čerstvá a tých 10 hodiniek spánku denne mi akurát stačí (lebo mama by inak pri každej prespanej hodine naviac chodila kontrolovať, či ešte dýcham a či nie som v kóme, toľko moja skúsenosť)… a teraz si akože mienim prepísať geologický denník v noci, všakže. 

Poprosím aplauz za snahu, ale vytrhala som asi polovicu stránok, pretože som od únavy prepisovala aj fakty, ktoré v pôvodnom texte neboli a v novom nemali čo robiť. Nižšie žiarivý príklad v podobe „slezké polévky“ a „Kosťove tradičné v obchode“. Omg, žiadneho Kosťa nepoznám a vôbec si nepamätám, že by som niečo také napísala. Denník kvôli takýmto blbostiam prišiel asi o desať strán a ja o nervy &dve hodiny spánku. A až máte dáky pekný dôvod k škodoradosti, dodám, že mi ho aj tak na druhý deň nikto neskontoloval 😀

 

 

Foto: Andrea

~ by eskarine on 21/05/2012.

Leave a Reply

 
