Sám verzus ľudí milión

…mám chuť sedieť doma a nikdy nevýjsť von.” Hej, zase ma prepadol stav najvyššej lenivosti a spoločenskej neaktivity a Para mi teda hovorí zo srdca 😀

Každopádne dnes som zvládla opravnú skúšku (keď človek celý víkend strávi v posteli s dinosaurami, niet sa čo čudovať) a teraz sa asi pol dňa odhodlávam k učeniu na zápočty, ktoré by sa mi vážne, ale vážne zišlo mať hotové. Bolo by fakt načase, ale keď na foodblogoch pribudlo plno must-try receptov, potom treba prečítať aj ten úplne zbytočný článok o tom, že by som mala byť presne taká, aká som, nasledovaný samozrejme príspevkom ako sa správne líčiť plus bonusom, akú diétu vyskúšať, potom treba naplánovať stretko s kamoškou, zavolať ségre, upratať celú izbu… a hlavne po celý čas počúvať toto tu. Pretože „ja chcem držať iba tvoje ruky, v hlave mi hučia divné zvuky, tie zvuky však nikto nepočuje, o chvíľu mi hlava exploduje…“ 😉 

 

 

~ by eskarine on 11/06/2012.

Leave a Reply

 
