Smer: domov – Misia: Artfilm

Artfilm. Tento rok pre mňa dosť mizerne, so skriptami v ruke, ale nech. Ľúbim ten festival stále nadovšetko a žiadne skúškové mi nepokazí jeho atmosféru. Všetci sa usilovne vytešujú na Hanekeho Lásku, aj predpremiéru Iron Sky a ja tentokrát k väčšine patrím. Inak mi je to celkom jedno, ja si dačo pre moje oči určite nájdem 🙂

Pokiaľ sa mienite venovať papučovej kultúre, alebo narozdiel od istej osoby neflákať skúškové, mám pre vás aspoň jeden z minuloročných highlightov. Hej, je to poľské a jo, má to strašne divný trailer. No pán režisér Jakubisko, čo na ňom sedel v rade predo mnou, vyzeral ozaj spokojne a ak by vás zaujímal môj osobný názor… kurník, pozrite si ho. Pozrite si ho a potom aspoň týždeň budete vďační za každú ružovú blond americkú stredoškolskú komédiu… alebo čokoľvek iné, čo vám pomôže dostať toto z hlavy.

Pri plnom vedomí a svedomí uznávam, že nie každý má rád filmy, ktoré ho nútia zvracať, psychicky trpieť alebo nedajbože, hrôza najväčšia – uvažovať. Miestnosť samovrahov má účinky všelijaké, líšia sa z osoby na osobu (hľa, csfd), takže… risk je zisk? Pokiaľ sa jedná o tento film, podľa mňa absolútny jackpot.

 

 

~ by eskarine on 14/06/2012.

Leave a Reply

 
