Heaven Shall Burn

Aktuálny* header je bohapustou reklamou na moju obľúbenú kapelu Heaven Shall Burn. Pokiaľ poznáte moje názory a presvedčenia, asi uvažujete, čo sa so mnou porobilo, ale dovolím si vás uistiť, že som celkom v poriadku a zdravie mi slúži. Táto nemecká kapela pojmom “nebo” označuje primárne ten ružovučký svet bez jedinej chyby, ktorí si v hlave budujú ľudia odmietajúci vidieť, ako je to v skutočnosti. Ak sa vám chce študovať viac, tu uvádzam preklik na wiki, ak nie, už len dodám, že majú skvelého speváka a mnou vysoko cenenú koncertnú košeľovú tradíciu 😀 (toť ukážka, len myslite na to, že po príjemnom intre majú pokračovania brutálne a nečakané, tak tomu prispôsobte svoju zvukovú techniku a sluch)

 …a bonusová informácia znie, že si tento rok zahrajú aj v Česku. Osobne netuším, či mi práve na Brutal Assault zostane čas a prostriedky, ale ten vydierací header image je tu predsa aj na to, aby ma motivoval 😉 Ak by sa mi to náhodou nepodarilo, nič sa nedeje. Naspievam si cover ako nižšie uvedená odvážna Nórka, ktorá ich takto prostredníctvom youtube pozvala koncertovať do svojej vlasti. Pri pozeraní rozhodne nedajte na prvý dojem. Je to síce blondínka v ružovom tričku, ale…   

 

 

* máj – júl 2012

~ by eskarine on 01/07/2012.

Leave a Reply

 
