K letu patrí Lars

Nerada by som maľovala čerta na stenu, ale vidí sa mi, že najväčšie letné horúčavy mám za sebou (hej, konečne sa dá v mojej podkrovnej izbe dýchať). Prekvapivo je to jedna z najdôležitejších vecí, ktoré na lete nadovšetko milujem. Mozog ma síce vo vyšších teplotách bombarduje predstavami o súkromnej hrobke v podzemí, labyrinte, alebo aspoň vlastnom domčeku v hlbokom temnom lese, ale akokoľvek lákavé sú, zatiaľ odolávam. Civilizácia znamená zmrzlinu, ľadovú kávu plus kúpeľňu a ja by som o tieto radosti nerada prišla 😀

Obvyklý spôsob boja proti zošaleniu znamená, že sa pekne uvelebím na to najpekelnejšie miesto v záhrade s tým najklasickejším dielom, aké doma nájdem. Minulý rok to bol Faust, tento Zločin a trest, keby som ovšem mala čas&chuť vyvaľovať sa na slnku. Krízové doby však tentokrát nastávajú prevažne večer a tak som znovuobjavila krásy seriálu Riget. Výsledok – Lars von Trier je skvelý spoločník na horúce letné noci… a pokojne  aj tie chladnejšie. Veď uznajte – prísť počas titulkov zrekapitulovať dej, pousmievať sa, šarmantne vám vliezť do svedomia, účinne navnadiť na ďalší diel a zaželať pekný večer… Lars skrátka vie, čo potrebujem 😉

 

 

~ by eskarine on 18/08/2012.

Leave a Reply

 
