Poltava

 …ako priznám sa, keby som cez skúškové nestrávila pár pekných chvíľ s posledným albumom Sabatonu, asi by mi Poltava v ponuke workcampov nepadla do oka 😀 Pôvodne ma chytali skôr obavy, že urobím Slovensku v takom medzinárodnom tíme poriadnu hanbu, ale posnažím sa o opak. Užite si zvyšok prázdnin, nech ste kdekoľvek a ja sa nebudem hrať v Ukrajine na mŕtveho chrobáka, zažijem, čo sa bude dať, prežijem, pofotím a… veď viete. Prísť, vidieť a napísať o tom na blog 🙂

 

 

P.S.: Ako dôvod, prečo sa mi vidia moje obavy zo zlej reprezentácie vlasti opodstatnené, pripájam vysvetľovací náčrt, ktorým sme na jednom larpe názorne večer deklamovali, odkiaľ pochádzame. Slovensko som kreslila ja, Česko zástupca od nich. Proti zjednodušenej mape nemal nikto žiadne výhrady, ale keď som začala pchať Žilinu do Tatier… Ach jo 😀

  

Ilustrácia je spoločné dielo autorky a K.R. Je myslím jasné, kto kreslil ktorú časť 😉

~ by eskarine on 20/08/2012.

Leave a Reply

 
