Špeciálny deň

A.: Počuj, všimla si si to?

A.: Hmmm?

A.: No veď kukni na dnešný dátum!

A.: Čo je s ním?

A.: Šak ten blbý nápad, čo ťa napadol pred dvoma rokmi presne…

A.: Blbé nápady ma napadajú denno-denne. Ba priam napádajú.

A.: Ešte sa sťažuj, že máš o zábavu postarané. Ale tento bol extrémne blbý, keď už sme pri tom.

A.: Fakt neviem, ktorý myslíš.

A.: Blog predsa. WordPress a to okolo, pred dvoma rokmi si si to tu založila.

A.: Jáj, to myslíš… čo ja viem… mne to prišlo náhodou ako dobrá vec. Nikto to tu nečíta, nemusím cenzurovať…

A.: Je to divné. Písať o sebe. Zverejňovať kopu podivností. Svoje názory. Tie rádoby „umelecké fotky“. Ďalšie podivuhodnosti. Veci, čo mám rada. Tie, čo neznášam. Pocity, ktorým nechápem ani ja.

A.: Zabúdaš na plánovanie. Tie krásne chvíle, keď plná optimizmu plánujem, ako napíšem dáky ultimátny príspevok… a do desiatich minút na to úplne zabudnem. Alebo si to len poznačím a odložím na veky vekov. Alebo začnem… a nikdy nedokončím. No vždy je to nádherný pocit.

A.: A najúžasnejšie je, keď náhodou objavím niečo nové. Nový widget, čo funguje. Header, ktorý vyzerá, ako keby tam bol odjakživa. Informáciu, o ktorú sa treba podeliť. Vieš, čo myslím?

A.: Jasné. Tuším takéto pocity zažíva spústa blogerov. Či len my?

A.: Neviem, ale neľutujem, že som s tým vtedy začala. Viem, že som mizerne lenivá. Že by tie články mohli byť omnoho lepšie a čitateľom pochopiteľnejšie. Zaujímavejšie. Aktuálnejšie…

A.: Pšššt. Dnes by sme to mali osláviť. Vyliezť na svetlo sveta zrovna nemusíme, ale potichu nenápadne sa tešiť, to by šlo 🙂

A.: A čo zajtra? A pozajtra? A kedykoľvek inokedy, až to tu budeme zase flákať, alebo spamovať virtuálnu realitu ďalśími pofidérnosťami?

A.: Vravíš zajtra? Vieš… zajtra nikdy nebude. Vždy je dnes, predsa. A keby aj náhodou boli všetky dnešky ohľadom blogu také, ako doteraz… nevadí. Plánovala si snáď vyhrýzť dieru do blogového sveta?

A.: To si teda uhádla 😛 Som takto spokojná.

A.: Tak potom čo riešiš? Otváraj ten šampus!

A.: Zabudla som kúpiť… musela som googliť, ako sa sem pridáva playlist.

A.: Nemám slov 😀

 

Nakoniec nebolo šampanské, ale sangria (ach, tie erasmácke prezentácie). Zajtra sa však dovlečiem domov, tak snáď bude aj koláč. Vy čítajte, píšte, blogujte, žite, pôžitkárčite, robte čokoľvek, čo robíte radi… a ja sa pokúsim o to isté. Ktovie, možno o rok budem ešte o kúsok spokojnejšia 😉 

 

~ by eskarine on 17/10/2012.

Leave a Reply

 
