LipCon

Najprv najskôr asi možno iste… 😀 Ono sa dosť ťažko vysvetľuje, kde som to vlastne 26. – 28.10. bola. Pre spolubývajúcu som šla na chatu s kamarátmi. Pre rodičov na výlet do Lipníka (hej, mami, spíme v škole, neboj sa). Pre skratkyznalú sestru už som mohla byť konkrétnejšia a povedať, že idem na DnD víkendovku (fuuu, veci do školy stihnem urobiť aj po víkende, hej?). No, ono to vysvetľovanie nebolo zas až tak ťažké. Najťažšie bolo ukecať seba samu, že nie je lepšie sysliť na intráku, ale radšej kuknúť, kde ten Lipník nad Bečvou vlastne je. A postretať larpových známych z leta. A predovšetkým – vykašlať sa na tú mizernú aplikovanú štatistiku, s ktorou som daný víkend mala stráviť pôvodne 😉

S postavou mi pomohol môj najúžasnejší PJ, družinku som tiež vychytala, pretože som sa privtrela k najbližším spolupracovníkom z posledného larpu… a na dlážke som tiež nespala, pretože po zistení, že môj spacák & karimatka zostali pekne doma na Slovensku, mi ich ochotne zapožičal kamarát (niet nad to, mať známych priamo z Ovy). Aj keď mám také blahé tušenie, že by sa pre mňa dáke miestečko na spanie našlo aj priamo na mieste, lebo viete… larpisti skrátka sršia ochotou podeliť sa o čokoľvek. Tým viac, čím krajšia je slečna 😀

 

Ó, balenie. Opúšťajúc izbu som v duchu ronila horké slzy hanby, že mám tých vecí tak veľa… a potom došli chalani s krosnami a arzenálom kopíi a mečov. Epic win, konečne akcia, na ktorú vlečú viac batožiny páni :D.  Už cestou som bojovala so spánkom a napriek ľútemu boju som po všetkých tých objatiach, pozdravoch a novinkách medzi slečnami počas komorného pokecu upadla do snov o gumených medvedíkoch (conový hriech č.1: napchávanie sa nesprávnymi vecami v absolútne šialených častiach dňa). A potom sa len hralo, hralo, hralo, varilo&pilo veľa čaju, chodilo po jedlo a následne sa požívalo (musím sa priznať, že ešte týždeň po cone som mala nechuť vliezť znova do Lidl-u 😀 ). Príbeh bol skvelý, PJ detto, hráči samozrejme tiež a hoci sme neskočili úplným happyendom, užili sme si to snáď všetci (och, tá minúta a päťnásť sekúnd v kostlivcovej prítomnosti, na tom sa budem chechtať ešte dlho). Pokiaľ nás hlavný príbeh náhodou omrzel, ešte sa tu zrodilo legendárne dobrodružstvo plné pečiva alias terapia pre kamarátku, ktorá sa daného slova na pé z neznámych príčin bála. Misia úspešná, asi po stom opakovaní pečiva v rôznych vetách a podobách sa konečne zasmiala s nami. Btw, hry na hrdinov? Nenechajte sa vysmiať, niet ultimátnejšieho questu než zohnať si viac plnky (zdraví buchta… pozor na ten lekvár, hej? ) 😀

 

Záver. Upratovanie, smútok a to okolo. Každý niekam zaliezol do užšieho kruhu priateľov, my sme s dámami zvolili nočnú vychádzku zasneženým Lipníkom. Ódy na náš sprievod si už nechám pre seba, radšej podotknem, že dané mestečko mi za tie tri dni prirástlo k srdcu a pokiaľ sa tam nevrátim, nebudem mať pokoja ❤ . Po návrate sme zamrznuté na chodbe „vojíždeli radiátor“ a aj by som protestovala, keby to nebola pravda 😀 Noc bola ešte však dlhá a my kecaniachtivé, takže sme sa vytratili do dákej chemickej učebne a pri medovine využili časový posun -1 hodina.

Celkový dojem – ešte!!! Niet lepších raňajok, než čokoláda, lepších priestorov, než tie, čo sme mali (viď priložené foto), no a pokiaľ sú nejaké osoby, ktoré neváham objať, tak jednoznačne larpistov 😀 Skrátka mám silnú potrebu pochváliť sa, že som mala úžasný víkend, že Lipník odvtedy milujem, ďalej treba bonznúť, že Mirkul je dokonalý (nielen) PJ, Iva desivo veľký čokožrút a Nellas má najlepšiu medovinu, akú som kedy pila. Interné vtipy si nechám už pre seba, ale nie to veľké ďakujem pre osoby, ktoré na LipCon neprišli len ako na hotovú vec, ale makali na organizácii nechcemvedieťakodlho predtým. Dobrá práca, bolo to vidieť  (a že silne uvažujem, že tento rok nebudem silvestrovať na Slovensku, ale pôjdem za volaním svojho srdca späť do Lipníka 😀 )

P.S.: Ak by ste náhodou túžili spoznať našu víkendovú duelovú hymnu, kliknite sem. Ja som sa s daným soundtrackom stretla prvýkrát… a rozhodnie nie naposledy, je návykový 😀

  

 Fotky: Andrea

~ by eskarine on 17/11/2012.

Leave a Reply

 
