Mojich šťastných 13

…šťastných, ale hlavne obľúbených meme, ktoré mi obvykle zlepšia deň (prípadne navodia pocit, že sa neflákam zbytočne, keď sa flákam náhodou 😀 )

 

13. Chemistry cat

Chémiu mám už síce dávno za sebou a moc mi z nej v hlave ani nezostalo… no našťastie na pochopenie tohto mi znalosti ešte stačia 😀

 

12. Cat first world problems

(chcem byť mačka)

 

11. Success kid 

(bodaj by aj moje dieťa bolo taký šťastlivec)

 

10. Socially awkward penguin

Hahahahahahaha…. počkať, pýtali ste sa niečo? Viete, mne sa… echm, zdala vtipná tá otázka… teda vtipná v medziach slušnosti, nechcela som vás uraziť…  absolútne sa v danom nešťastníkovi pinguínovskom vidím.

 

9. Lazy college senior 

Pero by som síce ešte možno nejaké vyhrabala, ale inak je môj študentský život čím ďalej viac podobný tomuto 😀

 

8. Paranoid parrot

Ono keď má človek dostatočne bujnú fantáziu, ľahko sa môže stať, že bude mať zároveň sklon byť paranoidný. Nepríjemné? Ja vám neviem, keď mám byť s kým paranoidná, je to celkom zábava… Kdeže si, môj verný paranoidný vtáčik?

 

7. Forever alone

Kedysi som Forever alone úplne žrala. Dnes už ani nie. Viete prečo? Vtedy som sa v ňom videla a bolo mi to smiešne. Vidím sa v ňom dodnes… ale už to vtipné veru nie je.  Teda… nie až tak 😀

 

6. Cyanide & Happiness

Keď sa dlho prehrabujete medzi obrázkami tohoto druhu, C&D vás určite neminú. Osobne ma chytia za srdce málokedy, ale o to silnejšie (nižšie dva príklady toho, kedy ma ozaj dojali).

 

5. Good guy Greg

Veď vieme. Je slušný, nápomocný, galantný, absolútne v pohode a vždy odošle oznámenie o počítačovom errore, aby mali spoločnosti aspoň nejakú odozvu a teda dobrý dôvod prebrať niektoré programy ešte raz a zlepšiť ich. Dal by sa označiť možno za nereálneho, ale ináč  je neodolateľný 😀

 

4. Not sure if…

Ďalší z edície charakterov, čo všetko riešia priveľmi. To sú moje vzory… a byť trochu paranoidnejší predsa tiež nikdy nie je na škodu! 😀

 

3. Do all the things!

Chcem takú kreditku 😀 A s odkladaním vecí na neskôr mám už mnohoročnú prax… preto s daným meme plne sympatizujem a nikdy ma neomrzí 😉

 

2. Philosoraptor

Prečo toto? Prečo tamto? Tiež nemám obvykle nič lepšie na práci, ako riešiť nezmysly, s ktorými by sa mi skôr oplatilo jednoducho zmieriť… som rada, že nie som jediná 😀

 

1. Pickup line scientist 

Ó, áno. Samozrejme, že moje top meme obsahuje košeľu a samozrejme, že sa jedná o sériu (ne) pochopiteľných baliacich fráz. S tými matematickými mám sama obyčajne problém, ale fyzikálne & genetické ma dostávajú do kolien kedykoľvek na ne niekde natrafím 😀 

 

Obrázky: cha, fakt chcete jeden zdroj? (ó, počkať  vlastne, internet! konkrétne toto tu mi celkom pomohlo… a pravidelne pomáha “užitočne” tráviť čas 😀 )

~ by eskarine on 25/11/2012.

Leave a comment