Let the battle begin!

Toto mal byť knihofilský post, pretože som konečne doma, mám chvíľočku času a horu kníh na stole (popravde, bojím sa, že tú váhu už dlho nevydrží). No vzhľadom k tomu, že som si inteligentne nechala vybiť foťák, nič nebude. Môžem to tu ešte zaspamovať Doktorom, ale to by nabudilo moje zlé svedomie, pretože som sa v jeho pozeraní moc nepohla napriek hroziacemu koncu sveta 😀

Á, koniec sveta vlastne. Neviem, ako ste ho prežili vy, ale ja som usilovne vyčkávala od rána. Skoro nastal, keď som takmer nestihla zjesť raňajky, ktoré som si krvopotne pripravila (ešteže sa s nimi po zabalení dalo bežať na vlak ). Potom prišla menšia apokalypsa v podobe spolucestujúcich v kupé, ktorí horeli túžbou porozprávať sa. Katastrofa, čo si budeme hovoriť. Ďalšia nastala, keď som si uvedomila, že čakám v rade už len na to, aby som sa vôbec dostala do nákupného centra. Potom pri pokladni. Jednej. Druhej. Ufff, utrpenie. Prosím si rýchly koniec! A stretnúť známych, to si už radšej hodím slučku okolo krku. Veď netýrajte ma, ukončite to už! Moje prosby očividne neboli vyslyšané, pretože som sa dostala bez úhony až domov… a až keď som zbadala predsviatočné prípravy, zistila som, že to začalo. Koniec sveta priamo u nás doma. Každoročne 😉

S tým vyčkávaním som si robila inak srandu, aby sme sa chápali. Keď si človek užíva každý deň k svojej spokojnosti a dáva sebe blízkym osobám najavo, že sú mu nie je ľahostajní, nie je čo riešiť. Jediné, s čím by som mala urýchlene prestať je odkladanie vecí na neskôr. Doktor, články, učenie, stretnutia, knihy, filmy, ďalšie písačky a skúšanie všetkého dosiaľ nezažitého… Čestné larpové, ja sa polepším a to nie až vrámci nového roka, ale ihneď 🙂

Vždy som napríklad odkladala môj začiatok s Projektom 365 na nejaký „špeciálny“ termín. Až budem pripravená. Pche, pripravene som si nepripadala snáď nikdy 😀 Preto absolútne bez podrobného zváženia začnem dnes a uvidíme, dokedy mi (nám) to vydrží. Nebude to len o fotkách určite, ale pekne, krátko & výstižne. Na dlhé ódy je tu denníček stále 😉 So… let the battle begin!

   

Doctor Who 

 

P.S.: Mačka a vianočné svetielka v jednej miestnosti nie sú dobrý nápad. Ani darčeky vraj nie. 

Obrázok: http://doctor-who-overdose.tumblr.com/

~ by eskarine on 22/12/2012.

Leave a Reply

 
