Ako som sa zaľúbila

Sú Vianoce, čas nadmieru romantický… a ja som veru od rána trikrát vyrevúvala už, rozplakal ma goodreads (vďaka za správu), gmail (ááá, dostala som soba!) aj náš čertovský kocúr, pretože som odvrátila zrak asi na 5 minút a on za ten čas stihol vydolovať z trubičiek šľahačku, ktorou som ich krvopotne plnila 😀 No popritom som konečne venovala adekvátnu pozornosť kapele Čad. Hanbím sa, poznám ich už dlhšie, ale na Pohode som si nikdy nenašla čas na ich koncert, a tak aj onak som ich veselo ignorovala až do dnešného obeda, keď mi vyhodilo ich vianočný hudobný počin. Och, ach, joj, láska na prvé počutie. Aj druhé, aj tretie. Toto sú sviatky po slovensky, priam ako stvorené pre mňa! :3

 

~ by eskarine on 24/12/2012.

Leave a Reply

 
