Priznanie

Viete, občas to chce zmenu. Práve kvôli tomu som po dvoch dňoch filmových klenotov pre náročnejšieho diváka mrkla do svojho siahodlhého zoznamu filmov, ktoré musím vidieť… a strávila pekných 90 minút pri Kráľoch ro(c)ku. Mali šťastie, že im to dobre hralo, ale keby mi mama nepripomenula tú zvyšnú fľašu likéru, asi by až tak ultimátne vtipní neboli 😀

Popritom sa mi v torrentoch práve vyskytujú také skvosty ako Snehulienka a lovec, prípadne Twilight 3,5 ako som si ho súkromne označila. Nie, nepreskočilo mi (ani som zas toho nevypila toľko dnes), jedná sa o prípravu na zimnú edíciu dámskej jazdy. Úplne vážne. Lebo Thor. A guilty pleasures v podobe ťuťuňuňu Eduarda a jeho osudového svalovca, ktorým vy, bežní smrteľníci skrátka nepochopíte… alebo možno hej, ak vám to celé podám správne. Napríklad v maďarčine! (za inšpiráciu vďaka screeneru , tentokrát nie tak úplne podľa Petra K., ale… 😀 )

 

P.S.: Že je v Ostrave smog? Pche, človek si doma víde na vychádzku „na čerstvý vzduch“… aby sa skoro zadusil tým hmlovým dymom, ktorý sa privalil zdola :7

yummy

Foto: Andrea

~ by eskarine on 25/12/2012.

Leave a Reply

 
