Novoročný pesimizmus

Predsavzatie nemám žiadne, flákam už dosť vecí aj bez toho, nie aby som si prikazovala niečo ďalšie, čo nebudem plniť tak, ako mám 😀 Jediný problém môjho malého univerza vyžadujúci rýchlu nápravu je nedostatok sebavedomia a akokoľvek sa snažím, zatiaľ nič nefunguje. Preto si urýchlene prosím dáky prudký náraz tvrdým objektom do hlavy, nech sa mi to tam pekne urovná a ja som zrazu tá najnafúkanejšia slečinka v okolí … zmena by to teda bola poriadna, len neviem, či k lepšiemu 😉

 

better person

 

Dúfala som inak, že ma internátna samota privedie do učebnej nálady… prekvapivo, nestalo sa tak. Miesto toho mi priniesla menšiu novoročnú nostalgickú depku (ono, možno keby nepočúvam k tomu rovnako neveselú muziku, mohlo by to byť inak), takže dúfam, že to „ako na Nový rok, tak po celý rok“ vážne neplatí.

 

A aby ste vedeli, aká som vysoko aktívna, našla som si v počítači nedopísaný článok o top veciach roku 2011. Dúfam, že rok 2012 budem sumarizovať úspešnejšie 😀

Zdroj: net

~ by eskarine on 01/01/2013.

Leave a Reply

 
