Ponovoročná realita

Koleje sú hrozne úchylné & veselé miesto zároveň. Včera mi bola pred budovou nejakým random chalanom navrhnutá ponuka roka („Hele, slečno, pojďte se podívat, jak čúrám!“), dnes som uprostred chodby pred zatvoreným kaderníctvom utešovala jedného zúfalého Kórejca, že nemá tak katastrofálne dlhé vlasy, ako si myslí (fakt, že väčšina mojich kamarátov má vlasy dlhšie než ja, ho celkom upokojil).

No ani to neospravedlňuje fakt, že v poslednej dobe mám úchylnú náladu aj ja. Možno je to skúškovým, prípadne začal fungovať ten naprosto zázračný program, ktorý mi chichotajúce dámy nainštalovali do počítača ešte počas dámskej jazdy, vraj „nech sa mi lepšie učí“. Má to dáko vsugerovať môjmu mozgu základné myšlienky dôležité pre úspešné skúškové. To znamená „chcem sa ísť učiť“ , „je upratané“, „som najedená“, „som plná energie“ atď. Vrámci priateľskej súdržnosti do toho pridali také klenoty ako „mám chuť na sex“ … plánovala som to celé odinštalovať, ale neodolala som a vyskúšala. Poviem vám… nefunguje 😀 Tie vážne motivačné veci vôbec a tie nevážne… no, tie som predvídavo vymazala, pretože na ne myslím aj bez toho a ozaj by mi nepomohlo, keby ich mám v hlave ešte častejšie 😀

 

áno, áno, áno 

P.S.: Ó, Diskordia, mňa niekto číta (aspoň štatistiky to tvrdia). Včera v noci som mala kvôli tomu menší hysterický záchvat, nasledovaný akým-takým upokojením, keď som odhalila mailových subscriberov (juchú, zrovna vy ste si už pri mne zvykli na všeličo). Ono toto celé pôvodne vzniklo pre potešenie mojej autorskej a experimentátorskej duše („Aké HTML? Čo to chceš, sakra? Ako ja mám vedieť, ako to funguje, hmmm? Dostaneš, ak mi neurobíš odsek tam, kde ho chcem!“ ). Teraz sa tu vypisujem skrátka preto, že inde zatiaľ nemám miesto. Nie je to ktoviečo (a do skončenia skúšok asi ani nebude), ale keď už si tým necháte spamovať svoj vlastný mail… venujem vám článok. Čestné larpové, že bude čoskoro… a že bude príjemne úchylný 😉

Zdroj: tumblr

~ by eskarine on 02/01/2013.

Leave a Reply

 
