Raj surferov (a že vraj na Slovensku)

Nie som ktovieaký dobrý poslucháč slovenskej muziky. Časy, keď u nás _FM doma hralo 24/7 (alebo do vypnutia niektorým z rodičov) sú dávno preč. Napriek tomu ma vychovalo k dobrému, neopočúvanému… a slovenskému, samozrejme. Swan Bride, teda moji najobľúbenejší lokálni bohovia alternatívy, potom J.B.K. a jeho texty, ktoré som si rovno zaobstarala v knižnej podobe, pokiaľ mi ku šťastiu treba niečo tvrdšie, tak je tu Čad, prípadne moji ešte nie celkom preklepnutí Brainscan (ale znejú nádejne).

A vzhľadom k tomu, že nie som hudobný ignorant mám tu aj dákeho recitátora. Najlepšieho možného. Bene je fajn človek aj naživo a oplatí sa kvôli nemu kašlať na (ne)obľúbené žánre 😉 No ale toť Para a moja top vec od nich. Na Desmod u mňa vrámci odporúčaní rozhodne nedôjde, nebojte. Jedine, keď ho Tomáš spomenie v Raji surferov 😀


~ by eskarine on 06/01/2013.

Leave a Reply

 
