Thorin a tí ostatní

Osobne by som brala domov skôr dákeho z tých ultimátnych hromových obrov, ale tumblr už od premiéry valcujú hlavne gify obsahujúce kombináciu Thorin & spol. Vždy som nad nimi privrela oči, hovoriac si „treba ti vybaviť zápočty/ je skúškové, nelez na to do kina, potom si to pozrieš“ a voči akýmkoľvek nadšeným ohlasom si vybudovala patričnú dávku ignorácie, nech ma to tak neštve. Štvalo 😀

 

eye

Preto som neskutočne vďačná človeku, ktorý ma naňho dotiahol (nie, nedopadla som takto), robil mi tú najúchvatnejšiu spoločnosť a prežil aj zúfalé pišťanie, keď som objavila Sherlockovo meno v titulkoch a nevedela, čo tam robí (tajomstvo odhalené tu). Film sa mi páčil, užila som si ho a hoci ho môj nadovšetko zbožňovaný Guillermo del Toro nakoniec nerežíroval, jeho prácu som tam celkom tušila (alebo som si ho tam skrátka predstavovala 😀 ) Takže ďakujem, ďakujem, ďakujem a o rok snáď na ďalší diel v rovnako očarujúcej spoločnosti 😉

 

tumblr_mgh7h6eiqN1s36ckto1_400  

Zdroj: tumblr

~ by eskarine on 07/01/2013.

Leave a Reply

 
