Už nech je Pohoda

…veď viete. Je skúškové, najlepší čas čumieť doblba a myslieť pri tom na plány týkajúce sa leta. Konkrétne tešiť sa na Pohodu. Bola som na posledných troch ročníkoch a leto už bez nej nejak nie je ono. Každý rok som si tam našla dákeho obľúbenca, začalo to WWW, potom pozitívne prekvapili Prago Union a highlight posledného ročníka je jednoznačne Emika.

Šli sme s kamoškou „len tak okolo“ a keďže sa chcela pozrieť, nenechala som sa dlho prehovárať ani ja. Elegantná dáma, čo vyšla na pódium, vyzerala skôr na dáku office lady, než na hudobníčku, ale rozochvela podlahu, moje ušné bubienky a po pár minútach aj srdce 🙂 Od môjho slávne-neslávneho zážitku z posledného elektronického koncertu (Autechre dva roky predtým) konečne niečo, čo mi zlepšilo dojmy asi tak o 100% k lepšiemu. Tak teda príď, leto, nech aj tento rok spoznám dačo pekného 😉

 

~ by eskarine on 09/01/2013.

Leave a Reply

 
