Som v tom

…a ešte k tomu dobrovoľne 😀 Dnes som si obnovila údaje pre ESC buddyho, čo znamená, že budúci semester bude opäť veľa pitia zadarmo a party s erasmákmi kedy sa mi len bude chcieť 🙂 (bodaj by sa mi chcelo viac, než tento)

Okrem toho už len smutná a nadmieru tragická správa, že môj milovaný pedobear, ktorý mi už od leta pravidelne dvíhal náladu cestou do školy… zmizol. Utieram slzu z oka a dodávam, že zlomená váhou danej skutočnosti som následne nespravila skúšku z mechaniky. Rest in peace… a ja dúfam, že za víkend sa dáko pozbieram a v pondelok mi už matika víde aj bez toho úchylného zlepšováka. No mám paranoidný pocit, že mi nosil šťastie, tak neviem 😀

 

tragédia 

Foto: Andrea

~ by eskarine on 11/01/2013.

Leave a Reply

 
