Staronový objav

Doprovod k úspešne zvládnutej bakalárskej matike I. mi v lete robili Powerwolf, tak snáď zaberie aj na matematiku II. Rozhodla som sa ju dať, žiadne blondínkovské lamentácie, aké je to ťažké, tie si nechám na štatistiku 😀

A keďže je sobota, výber konkrétnej skladby je jasný. Používam ju dokonca ako zvonenie a doma práve z toho dôvodu vždy bežím zdvihnúť  mobil, div si krk nedolámem. Rodičia síce z angličtiny moc nepobrali, ale akonáhle by k otcovým ušiam doľahlo skandovanie „satan, satan“, asi by som mala čo vysvetľovať 😀  Celý album tu.

 

 

P.S.: V počítači mám uviaznuté príspevky za posledné dva týždne, ale zakázala som si robiť čokoľvek užitočné & zaujímavé, kým nedobojujem/nedoflákam skúškové, tak u mňa ešte chvíľu pobudnú 😀

~ by eskarine on 02/02/2013.

Leave a Reply

 
