Beštiálne ráno

Prečo? Prečo ja?? Prečo práve ja??? Teda… je úplne jasné, že keď sa chcem ráno poriadne vyspať, zazvoní mi mobil, hoci inokedy je tá beštia ticho hoc aj celý týždeň. A samozrejme, volal niekto, kto nepotreboval mňa, ale mamu. Oh, really? Čo tak vyskúšať pevnú linku? Nieže by nezvonila rovnako spánoknarúšajúco, ale sakra, aspoň by som ju nemusela bežať zdvihnúť 😀

Toľko k raňajšej nespravodlivosti. Z postele som sa teda vyhrabala a keď už som bola v bdelom stave skôr, než som chcela, vybavila som veci, ktoré som mala pôvodne na pláne až v sobotu. Dala som sa napríklad ostrihať, ale infarkt si odložte na vhodnejšiu dobu, ostrihanie je tentokrát vysoko relatívny pojem (hľa, priložená ilustračná situácia).

 

oh, really 

Momentálne mám silne paranoidný pocit, že než doklepem, stihne mi zhorieť koláč, ale nech. Je to aj tak len experimentálny kus (toť vzor, ale neodporúčam rozkliknúť, ak nechcete vyhladnúť) , hoci podľa jedlosti v surovom stave sa bojím, že zajtra bude po ňom skôr, než  vyleziem z postele (a tentokrát nebude na vine kocúr 😀 ). Inak som dokonca už uviedla aj kuchyňu do pôvodného stavu, z kopy špinavého riadu je mokrá, ale čistá verzia, popritom zhasla otcovi, ktorý zaspal s knihou v ruke, detto sestre, ktorá zaspala pri počítači…  k dokonalosti mi chýba jedine poriadna pochvala. Smola, že všetci spia ^^

~ by eskarine on 08/02/2013.

Leave a Reply

 
