Prečo nekupovať umývačku riadu

Klepú sa mi ruky… teda, tuším sa klepem celá. Na nekonečné opakovanie Litany against fear to síce nevyzerá, ale nejaký účinný spôsob, ako sa expresne upokojiť, by sa mi rozhodne zišiel. Myslela som, že zaberie pečenie, no dovolím si oznámiť, že beda všetkému, čoho som sa chytila. Do keksov som tak nejak zabudla nasypať múku a všimla som si to až v momente, keď som šla vytiahnuť z rúry prvú dávku (samozrejme bez chňapky, úbohé prsty). Druhú som sa rozhodla zachrániť a nakoniec zistila, že tie pokazené sú lepšie, než tie opravené 😀 Omnoho viac mi pomohlo vyjedanie medu lyžičkou (zomriem na predávkovanie cukrom raz) a najviac prekvapivo zabralo umývanie riadu. Takže žiadna umývačka riadu, túto vysokoúčinnú antistresovú činnosť prenechajte odteraz pekne mne 😛 

Napriek tomu si stále pripadám ako pred… hmmm, skúškou nie. Skúšky sa dajú obvykle opakovať (prípadne si zopakujete celý predmet, ako napríklad istá veľká fanynka aplikovanej štatistiky, čo očividne nemá budúci rok lepší program, ako navštevovať dané hodiny znova). Toto sa podobá niečomu inému. Možno ceste na môj prvý larp. Viete, tá doba, keď som sa bála, že larpisti sú len prezlečení satanisti, ktorí takto lákajú k sebe dôverčivé ľudské obete 😀 Raz darmo, mám trochu bujnú fantáziu… a práve preto je z každej maličkosti, čo robím prvýkrát, extrémne nezabudnuteľný zážitok 😉

 

litany against fear

~ by eskarine on 09/02/2013.

Leave a Reply

 
