O zrkadlo

Ono to vždy dopadne zle, keď pán nechá slečne svoje tričko (prípadne košeľu, to by bolo aspoň pre mňa ešte horšie). No tentokrát šlo „len“ o tričko. Úchvatné superpohodlné tričko Megadeth, ktorého fotogenickosť (a pomyslenie na pôvodného vlastníka) ma doviedli do kúpeľne. Zistenie večera: som mizerná vo fotení o zrkadlo, preto sú fotky nakoniec robené len tak naslepo, že ako mi ušla ruka. 

 s

ss

Tvárme sa, že za tento poklesok môže dáka moja genetická predispozícia a že už v živote nič také nevyvediem. A možno hej. Až sa raz naučím robiť poriadny duck face, tak to bude treba zdokumentovať. Samozrejme v kúpeľni o zrkadlo. A najlepšie s bleskom! 😀

Fotky: Andrea

~ by eskarine on 12/02/2013.

Leave a Reply

 
