Prvý darček k narodeninám

Teda… bude až v apríli, dokonca hodnú chvíľu po mojich narodeninách, ale aj tak skáčem radosťou už teraz. V Ostrave 28.4. hrá môj od gymnaziálnych čias vysokoobľúbený Melechesh a ja tichučko verím, že sa odhodlám a na týchto jeruzalemských blackmetalových fešákov pôjdem mrknúť (za dáku modrinu prípadne boľavý krk mi rozhodne stoja 😀 ) Milujem ich, aj môj mobil ich miluje (hľa, jedno z mojich zvonení), odkedy mám kvalitnejšie slúchadlá, dokonca aj občas vyrozumiem dáke to slovíčko… echm, ako snažila som sa vybrať tú najpočúvateľnejšiu vec, ale radšej možno nepočúvajte 😀

 

 

Láskou k nim ma nakazil kedysi dávno kamarát, párkrát som sa priznala, že ich mám veľmi rada, venovala ich ďalej… a zažila kopu ťukaní do spánku a zdvihnutých obočí od osôb, ktorých vkus si inak plne vážim, preto sa už radšej nepriznávam&nedelím… ale všetci sa aspoň svorne zhodli, že intrá majú sakramentsky dobré 😉 Tak hurá snívať o momente, kedy budem počuť Rebirth of the Nemesis naživo ^^

 

P.S. V Ove bude hrať aj Mayhem, ktorých som síce ešte ani nepočula, ale zato o nich dosť počula. Miesto konania oboch koncertov tu.

P.P.S.: Obrovská vďaka dámam za dnešné stretko & pizzu. Konečne viem, prečo si nebrať posledný kúsok 😉

~ by eskarine on 15/02/2013.

Leave a Reply

 
