Trochu poézie

Séria skvelých nedieľ pokračuje. Okrem toho, že som dnes opäť prispela k tomu, aby všetkých členov rodiny chytila cukrovka alebo aspoň zubný kaz (seriously, 300g cukru do jedného koláča je celkom veľa :D), podarilo sa mi ešte dačo. Objavila som svoj denníček. Fakticky som si niečo také kedysi písala. Začína niekedy v dobe môjho čiastočného oslepnutia (fakt to bolo pred šiestimi rokmi? ) a pokračuje až do matury. Čítanie má len dva nežiaduce účinky – moje slzné kanáliky sú premáhané, pretože na každej druhej strane plačem smiechom… a youtube je preťažovaný, pretože tam mám popísanú kopu muziky, ktorú som kedysi počúvala, potom upadla do zabudnutia a teraz ju znova objavujem. No… náhodou, takých 30% považujem za stále dobré… a zvyšok je počúvateľne spomienkový 😉

 

Ak poznáte môj rukopis natoľko dobre, že ho viete prelúštiť, odmenou vám bude najväčšie básnické dielo, aké som doteraz vytvorila 😀 (ok, robím si srandu…stačí klepnúť na obrázok a mali by ste to prečítať :P)

Foto: Andrea

~ by eskarine on 17/02/2013.

Leave a Reply

 
