Študijná myš

Študijná myš vznikla za účelom sledovania toho, ako poctivo sa učím, ale zatiaľ tuším pozoruje len moje flákanie. Teda, s veľkou radosťou by som opakovala historickú geológiu, aj paleontológiu, aj petrografiu, aj mineralógiu, ale nech nad tým sedím akokoľvek dlho, výsledok je, že som sa akurát rozklepala nervozitou. Takou tou všeobecnou, že tento týždeň nestihnem všetko čo mám (a chcem), tuším z toho bude už dáka nedeľná tradícia. No a keď sa klepete, tak moc do hlavy nelezie, aký rozdiel je medzi pyritom a markazitom, prípadne že dinosaury žili nielen v jure, ale aj triase. Tuším vrámci upokojovania sa usmrtím slečnu myšku a zaspím na zošite. Ó, Diskordia, to bude happyend 😀

 

študijná myš

Foto: Andrea

~ by eskarine on 24/02/2013.

2 Responses to “Študijná myš”

  1. Tyhle myšky miluju 😀 ještě ve svých letech (20) jsem schopná mít ocásek v puse a chodit po cestě jako idiot …

    • Odkedy som objavila istý obchod v Novej Karolíne, v tramvaji vždy odo mňa počuť “jéééé, dinosauruuuus (kytička/motýlik/žabka/… ) Je to veselé hlavne vtedy, keď cestujem sama 😀

Leave a Reply

 
