Ako na chalanov

Tak som vám dnes vonku zistila, čo platí na chalanov. Vypleštené oči, chronická nešikovnosť a opakovaný pohyb hlavou zľava doprava a naspäť. Stúpenie na nohu. A ak by nefungovalo, tipujem, že úder tehlou alebo iným podobne tvrdým predmetom do hlavy by mohol. Neviem, na všetkých, ktorých som sa dnes nemohla zbaviť, nakoniec zabralo spýtať sa ich na priateľku. Pripadala som si síce trochu potom ako psychologická poradňa, ale žiadaného efektu odstrašenia som dosiahla so 100% úspešnosťou 😀 Predsalen, šla som von zapiť nečakanú včerajšiu smrť svojej dlhodobej DnD postavy, nie riešiť nejakých týpkov, ktorí na mňa kukajú so slovami „šak som pekný, nie?“. Nabudúce na to radšej kašlem a zatiahnem k sebe na noc do postele Červenákovho Bohatiera. Je to praktickejšie, ako sa brodiť kalužou červeného k sebe do izby… 

 

víno

Foto: Andrea

~ by eskarine on 12/03/2013.

Leave a Reply

 
