Prichádzajú

 

Jurský park? No, priznávam, že som sa ktovieako nehrnula do pozerania (aj keď pán Dinosaurus, posledný preživší, má miestečko v mojom srdiečku, také akurátne obrovské, aby sa tam zmestil). Teraz je tomu už ale trochu inak. Pištala som cez film, pišťala som po filme, pišťala som po príchode na intráky a zistení, že je to 800. film v poradí, čo hodnotím na csfd, pišťala som na tumblr-i, lebo je plný fanúšikov, čo sa pofotili v kine po premietaní so všetkými dinosaurími predmetmi a doplnkami … a teraz pištím, lebo idem večerať… a potom hurá do postele snívať o tých radoch ostrých zubov 😉 

How to

P.S.: Vďaka patrí opäť pánovi Dinosaurovi, poslednému, jedinému, najúžasnejšiemu… veď on vie 🙂

Obrázky: tumblr

~ by eskarine on 14/04/2013.

Leave a Reply

 
