Niekto si dušičku vypíše, iný vykašle…

Pol dňa zabitého behaním po doktoroch a dokopy nič nového som sa nedozvedela. Mám sa držať v teple, moc nebehať, užívať toto, hento a tamto a možno to prejde. Ak nie, na, tu sú antibiotiká. Aspoňže stále chodím k obvodnej pre deti a teda kým si ona láme hlavu nad tým, čo mi je, môžem vysedávať na takýchto luxusných zvieratkovských plachtách a rátať princezničky na stene.

 plachta 

Kde sú ovšem tie časy sladkých sirupov plus týždňa bez školy stráveného vylihovaním v posteli, čítaním knižiek a sladkým ničnerobením… Mama momentálne zastáva teóriu, že najrýchlejšie sa vyliečim poriadnym spotením pri robote 😀 Ok, ok, koniec smiechu, povešala som veci z práčky, otĺkla pri tom výdatne hlavu (znížil sa strop, či ako?) a padla únavou… stále chorá. Aspoňže mám dobrú spoločnosť v podobe vysokofotogenickej chlpatej potvorky, čo mi bola zverená na víkend. A kukajte, aké má parádne bývanie 🙂

Chlpatá potvorka pózuje

Chlpatá potvorka pózuje

chlpáč fešný

Chlpáčik s bývaním 😀

 

P.S.: Na erasmákov človek skrátka občas hrdý musí byť… dokonca v tom pozitívnom zmysle slova :7 Aha, čo stvorili (ale dovolím si upozorniť, že ja osobne som po zhliadnutí mala veľkú chuť na pivo :D)

Zdroje: fotky ja, video majú na svedomí títo tu (vidím, že to s ponožkou nie je len tunajšia symbolika nekalostí robených za dverami)

~ by eskarine on 10/05/2013.

Leave a Reply

 
