Moje “poprvé”

Seriózne som si sľúbila, že sa swapovaniu vyhnem, ale tá potvora votočvohoz mi vyhadzovala toľko očiťahajúcich výmen, že som podľahla a v slabej chvíľke (rozumej „sakra, mne sa nechce učiť“) napísala Petre, či by nemala záujem o swap s osobným prevzatím v Ostrave. Mala, a tak teraz, keď už som sa súkromne povytešovala zo všetkých prekvapiek, ktoré mi Peťa prichystala, môžem dať vedieť aj svetu, ako moc dobre to skončilo 😉 

 1 

V prvom rade musím upozorniť, že vrámci fotenia padlo jedno vrecko cukríkov, veď všetci vieme, aká je to náročná aktivita 😀 Zvyšok som ale stihla zdokumentovať (a pojesť krátko potom, samozrejme), tak pekne postupne. Najprv na mňa vybafla kniha. Nepočula som, nevidela som, ale má navrchu fešáka, ktorého rozhodne pri čítaní obchytkám a potom dám vedieť, či stál…echm, stála za to. Následne som sa pustila do nadšeného pišťania nad záložkou (Sandmanovskú sériu som prednedávnom so zlomeným srdcom dočítala, teraz mi už zostáva len takto spomínať :/ ).

 4 

Potom na mňa čakal lak na nechty v nádhernej farbe. Teda… skôr asi farbách? Odtieňoch? Neviem, ale vyriešil mi strašnú dilemu, ako nalakovať nechty k novým šatám (ďakujem!). Trblietky čakajú na svoju trblietavú chvíľku, knižná odznakobrošňa je už na svetri, kamienok z Ostravice na stole, paličky medzi paličkami (schválne, raz ich podstrčím priateľovi k večeri, že či sa tým dokáže najesť :D), dinosauria pohľadnica v to-see liste a čaj v pohári, akurát si budem musieť zaobstarať spoľahlivejšie sitko °-° 

 3 

Po otvorení alverde krému som mala strašnú chuť zaliezť do kuchyne a piecť sladké záležitosti až do skonania… tak dobre vonia! 😀 No a konopnú masť už usilovne mažem na nos, len uvidel poriadne slnko a zase vyzerá ako z Walking Dead… teda, vyzeral. Včera. Dnes sa umúdril a tak ho mažem ešte premazať, nech ho už ani nenapadne šúpať sa, ale tuším masť funguje a on už nemá šancu 🙂 

6

Či sa na to pozriem tak, alebo onak, podarilo sa 🙂 Do swapu pravdepodobne dakedy ešte pôjdem a s Peťou dvojnásobne 😀 Keď sa už začalo skúškové, treba si predsa urobiť radosť…

~ by eskarine on 19/05/2013.

4 Responses to “Moje “poprvé””

  1. moc pěkný swap 🙂 ten krém, fešák u knihy a čajík … mmm ^^ kolikpak jste si daly cenu?

  2. Máš talent na psaní hele 😀 Pobavila jsem se 😀 Jsem ráda, že to tak dobře dopadlo.

    • Ľudia sa často sťažujú, že majú kvôli mne zaprskaný monitor 😀 Talent možno trošku, ale som lenivá a bez typického redakčného deadline sa málokedy dokopem k písaniu …a chýba mi fotograf poriadny! 😀

Leave a Reply

 
