And now for something completely different

Poznáte tie dni, keď striehnete na nejaký fest dôležitý mail? Taký u mňa nastal dnes, pretože mám ísť budúci týždeň na exkurziu a zišlo by sa mi pár informácii… aspoň až viem, že či sa tešiť alebo plakať. No a od rána mi došiel newsletter zo zdravotnej poisťovne (wtf?), ďalší z nejakého obchodu… a tri programy klubov… keby mi aspoň pri každom „Inbox(1)“ neposkočilo srdiečko, že to bude ono… zostáva mi dúfať akurát v to, že do pondelka sa dočkám 😀

Okrem toho…no, ráno som sa zobudila v úžasnej nálade, 11 hodín spánku a nádherný sen… škoda, že som si v priebehu dňa spomenula, o čom bol úplne presne, do každého hrôzostrašného detailu… a echm, asi nemusím hovoriť, že ten blažený pocit ma prešiel ako mávnutím čarovného prútika 😀

 

A ešte som vlastne upiekla muffiny… kedysi dávno… včera v noci…

 Yeah, I ate them all!!!

~ by eskarine on 22/05/2013.

2 Responses to “And now for something completely different”

  1. Kam se chystáš na exkurzi? 🙂

    • To budem vedieť, až mi dôjde to očakávané bližšie info 😀 No ale nakoniec to bude niekam na Slovensko, celkom sa teším 🙂

Leave a Reply

 
