Best friends

Katastrofické zistenie dňa: nemám čas na pečenie… logicky by som nemala mať tým pádom čas ani na blogovanie, ale prepána, musím sa aspoň vypísať, keď je tá sladká kuchynská terapia tak časovo & energeticky náročná. Skúškové skóre je 1/7 plus jeden zápočet, Artfilm neskutočne blízko a ja mám v hlave stále tisíc iných vecí, než učenie. No a aby toho nebolo málo, ešte aj zdravie sa občas ozve a tvári sa nefunkčne (ó, aká novinka).

 

Na druhej strane sa teším. Neviem, predstava, že sa drtím regionálku a v ušiach mi popritom znie Dimmu Borgir… vyzerá to moc fajn, akurát sa k tomu dokopať. Takisto pocit, že som sa prekonala a neuspokojila sa s tým obvyklým „za 51“, je ultimátny (a ja som si seriózne istá, že pomaličky trochu zlepším výsledky a budúci rok to bude vďaka pánovi dinosaurovi v rozsahu 70-80 , lebo je to ten najmotivujúcejší prostriedok na svete …kam sa hrabe časový deficit 😉 ). Takže úsmev, hlavu hore a nos do učenia, našla som svoju oporu presne ako tuná Kuky 🙂

 

best friends 

 

P.S.: Och, je toho toľko, čo by som chcela stihnúť popri skúškach. Hlavne fotku v klobúku z ultimátneho „Dinosaur gentleman set“-u, ktorý mi zveril do opatery pán Dinosaurus (sľubujem, bude, ale dnes vyzerám hrozne). Potom je tu strašná kopa fotiek a príhod z časov minulých, jeden odporúčací post o tom, ktoré úchylnosti by vám nemali ujsť… no a snáď sa odvážim konečne zverejniť svoju zbierku viažucu sa k Hello Kitty. A možno aj tú s Davidom Tennantom. Nech sa to vyrovná aspoň trochu 😀

gentleman set

 

 

Kresba: pán Dinosaurus najšikovnejší na svete

~ by eskarine on 06/06/2013.

2 Responses to “Best friends”

  1. No toto 😀 Chci vidět vše! Všechny tvé sbírky (ta s Hello Kitty mě obzvlášť zajímá) 😀
    Jinak když se ti učit nechce a nemáš na to náladu, tak se neučit.. to se stejně nic nenaučíš 😀 Nebo si vezmi učení a běž někde daaaaleko od internetu a všeho rozptylování 😀 Držím palce, všechno zvládneš.

    • Budú, budú, len čo zatočím s týmto skúškovým raz a navždy 🙂 Na danú skúšku som sa učila táááák usilovne, až som zaspala 😀

Leave a Reply

 
