Ako som povedala svoje osudové áno

…áno bakalárke, aby sme sa chápali. Vyskytli sa ešte ďalšie súhlasy hodné spomenutia, ale o tých inokedy 😉 Pokiaľ ste zvedaví na presnú tému – kvartérny pokryv a terasové sedimenty rieky Loučné, úsek Zámrsk- Dašice. Takže ma budúci rok čaká behanie do labákov, kade-tade po pieskovňach vo východných Čechách, nejaký ten výlet do Prahy za materiálmi, študovanie kvartéru a hlavne moc milý konzultant. Kiež by ma to prvotné nadšenie neopustilo…

čaje

Okrem toho sa za ten mesiac mojej blogovej nečinnosti toho stalo veľa. Našla som dokonalý keksíkový recept, ktorý sa kamaráti so všetkými čajmi, čo mám (ó, áno, už mesiac fungujem len na tých sypaných… a konečne mám vlastné sitko!!! :D), bola  som na Artfilme (), zlepšila svoje skúškové skóre na 4/7 (cha, ale aspoň mám všetky zápočty), chillizískala podivnou zhodou okolností nejaké extrémne silné chilli (tentokrát ho snáď presvedčím, aby mi aj vyrástlo), zohnala si plavky (po asi troch rokoch zháňania), trochu dobrovoľníčila zabávaním deciek na jednej akcí a momentálne sa snažím prežiť v tom pravdepodobne najprašnejšom kúte Slovenska s najveselšími cestami (buď rozkopanými, alebo mizerne zaasfaltovanými), a ja nie som natoľko pokročilá, aby som si na ne na korčuliach trúfla 😦 

čokoládaSamostatný odstavec získava pán dinosaurus, ktorý mi venoval moju obľúbenú čokoládu napriek neúspešnej skúške (tak predsa sa tá snaha cení). Vďaka za moc galantný doprovod na ArtFilm…  za tú kopu zmrzliny, čo sme pojedli od začiatku leta (hanba mi, už som to prestala počítať :/) … a za veľa ďalších vecí, ktoré by sa sem nezmestili, ani keby im urobím samostatný článok… možno tak do druhého blogu by sa pomestili 😉

Toľko v skratke. Zajtra ma čaká skúška (bŕŕŕ, snaha bola, ale neviem, či odídem s niečím v indexe… ale za ten výlet do Ostravy mi to stojí :D), hneď poobede smer Trenčín, Pohoda a po dlhom-predlhom čase veľa koncertov a (ne)spania v stane. Dúfam, že sa tam ani nespálim, ani neutopím, ani nezamrznem, ale pri mojom šťastí bude počasie každý deň iné, aby som zažila všetky tri obávané situácie 😀

…ale hlavne si konečne užijem poriadne prázdniny 😉 (to viete, ďalšia skúška až 27.8., to je času a času…)

 

P.S. WWW síce tento rok na Pohode nehrajú, ale zato im vyšiel nový album. Volá sa Atomová včela a… a ja po toľkých rokoch fandenia chcem z istých spomienkových príčin na ruku tetovanie včely (aby mal samozrejme prvoradý vytetovaný pán dinosaurus nejakú spoločnosť). Hudobnú ukážku hľadajte tu.

Ó, klobúk!

…no a sľúbená fotka v klobúku. Ďalšie plnenie sľubov až po návrate z Pohody 😉 … konečne vám predstavím napríklad toho fešáka z úvodného obrázku 😉

~ by eskarine on 10/07/2013.

4 Responses to “Ako som povedala svoje osudové áno”

  1. Chci všechny tvoje čajíky ! :3 V tom kloboučku ti to sluší 🙂

    • Ó, ďakujem, červenám sa #^-^# Moja momentálna čajová zbierka toho obsahuje ešte raz tak viac a konečne som tuším našla svoju osudovú čajovú lásku 😀 (rozpíšem na ňu ódy, len čo ma chytí písacia nálada 😉 )

  2. Normálně ani netušíš jak ve mě … hrklo… po přečtění nadpisu! Už jsem myslela, že budu blahopřát k svatbě 😀

    • Ó, áno, som kráľovná zavádzajúcich nadpisov! 😀 Prepáč za spôsobený šok, ale bojím sa, že ešte dáke budú 🙂

Leave a Reply

 
