O autorke (hurá schizofrenickým rozhovorom)

Autoportrét

A.: Kto si?

A.: Neviem.

A.: Čo tu robíš?

A.: Šibe mi.

A.: Zas také zlé to nie je.

A.: Díky. Čo inak chceš?

A.: No, sme pod nadpisom “O autorke”.

A.: …a?

A.: Je to o tebe, nechápeš? Niekto chce vedieť, kto si, čo máš rada, všetky tie somariny…

A.: Uvedomuješ si, že sme jedna a tá istá osoba?

A.: Fakt? Super, môžem aspoň začať. É, som Andrea, rada píšem, čítam, pečiem alebo sa len tak pozerám okolo seba…

A.: Bla, bla, bla… som úchyl. Hlavne keď sa v dohľade objaví dáky fešák v košeli. Veľmi nesebavedomá, stále sa musím za niečo ospravedlňovať alebo ďakovať… Mám nechutný zvyk snívať.

A.: Náhodou, je to fajn. Pokiaľ si tie sny necháš pre seba 😛

A.: Ty by si si mohla nechať pre seba tie blbosti o sebe…o mne. To, čo som chcela o sebe povedať, som ľuďom už povedala. A aby mali kam liezť, som aj na gesichtbuchu, csfd, last.fm, goodreads a ktoviekde ešte. Nestačí to?

A.: Čo keď ešte niečo chcú, hmm?

A.: Nič nebude. Môj blog je môj a len môj. Tu môžem byť práve taká, ako chcem.

A.: Počuj, neznamená to náhodou, že na ostatných vyššie menovaných adresách sa len na niečo hráš?

A.: Sakra, to nie je také ľahké… Na csfd, goodreads a last.fm to ani nejde, sú to skrátka  zoznamy (milujem zoznamy). A facebook? Tam sa tiež nehrám na nič, beriem ho ako nutné zlo. Skrátka tam hádžem verejnosti prístupné myšlienky, aby som sa vyhla zbytočným otázkam.

A.: Tak tu je ten zvyšok?

A.: Jéj, ty si pochopila!

A.: Ani nie. Len som si uvedomila, akú blbosť si urobila, keď zverejňuješ aj toto. Priveľa otázok…

A.: Podľa mňa žiadne nebudú. To by musel záujem čitateľa prevýšiť jeho lenivosť.

A.: Veď uvidíme. Nechceš inak niečo povedať k fotkám?

A.: Som taká rada, že som zistila, ako sa sem uverejňujú…

A.: Porazí ma. To bol teda oznam. Myslela som, niečo také, ako že občas príde výnimka, kedy na nejakej vyzerám dobre…

A.: Ako keby na tom záležalo. Vyzerám rôzne, podľa nálady. Krásavica rozhodne nie som, ale aspoň si ma málokto všimne. Život je vďaka tomu o toľko jednoduchší…

A.: Čo ty a fotenie?

A.: Nefotím sa rada, ak myslíš to.

A.: Myslela som, či ty fotíš rada…

A.: Občas. A s podaktorými zábermi sa aj podelím, veď si to tu nájdete…

A.: Oukej, ja len až ostaneme pri téme.

A.: “O autorke”. Pche…

A.: Ale, drahá. Čo takto porozprávať o tom, ako rada sa chodíš sama von stratiť? Doslovne stratiť? So všetkým tým nehraným adrenalínom? 

A.: To už radšej porozprávam, ako milujem lakovanie nechtov.

A.: Miluješ? Nepoužívaš to slovo trochu mimo jeho plného významu? Lebo to znie dosť… povrchne.

A.: Myslíš, že aspoň jedna z nás pozná jeho význam?

A.: Niečo tuším…

A.: Blbé.

A.: Meníme tému?

A.: Žiadna ma nenapadá.

A.: Nevadí. Myslím, že sme toho o sebe povedali akurát. 

 

…teda ja si myslím, že som toho o sebe povedala akurát. Možno aj viac, než som chcela… za to môže ten schizofrenický rozhovor. Vďaka, že ste ho dočítali až do konca. Bonus v podobe profilu na pokeci, facebookugoodreads, tumblr, csfd & last.fm je snáď adekvátna odmena za vyššie podivnosti. Ak vám stále chýba odpoveď na nejakú otázku, môžete mi ju poslať na mail cez tento vtipný formulár alebo ma niekedy zastaviť live.




Foto: Andrea

P.S.: Pôvodná verzia mojej predstavovačky, ktorá tu bola od založenia blogu až do dnešných čias. Už som z nej vyrástla, ale nie natoľko, aby som ju zmazala.

~ by eskarine on 28/07/2013.

Leave a Reply

 
