Clive Barker

cropped-glyph8.jpg Keď som prvýkrát chytila do rúk knihu Cliva Barkera, celkom som sa podivila. Jednalo sa o Abarat, nádherne ilustrovanú rozprávku a mne tie stránky pripomenuli v prvom rade detstvo. Ťažká kniha plná veľkých písmenok a obrázkov, všetko na tom najkvalitnejšom možnom papieri, vďaka ktorému skrátka viete, že čítate niečo dôležité. Chytila ma za srdce… a slová o autorovi mierne rozosmiali. Bola som totiž pripravená na “žije s priateľkou v meste tom a tom”, a tak som na slovné spojenie “s priateľom” hodnú chvíľu nechápavo pozerala. 

Hej, Clive patrí medzi tých, ktorých v Česku označujú za povestné 4%. K tomu úžasný autor a umelec v každom  smere jedinečný. Zatiaľ obchytkávam len jeho knihy, ale brúsim si zuby aj na film Hellraiser . Vkladám doňho veľké očakávania, uvidíme, či sa naplnia, ale aj keby nie…  zas nemôžem chcieť, aby bolo dokonalé úplne všetko 😀 

 aba

clive

clive 2

clive 4

 

P.S.: Hellraiser je dobrý film, hlavne za predpokladu, že máte radi staršie filmy, originálne príšery a predovšetkým pána Barkera  😉

 

* január 2013 – jún 2013  

Artworks: Clive Barker

~ by eskarine on 18/09/2013.

Leave a Reply

 
