New in

Ok, vtipkujem. Ale odkedy blogy hlavne čítam, príde mi, že každý článok sa musí volať buď new in, alebo týždenný random, alebo outfit post, alebo sa skrátka zneužijú slová dákej pesničky. No a hlavne po anglicky, milí moji, aj keď to možno nevieme a zvyšok postu bude v rodnej reči, titulok jedine anglický! (hej, v tomto občas hreším aj ja, bohužiaľ) 

 

mŕtvolkaAle keď už som spomenula  ten new in… v piatok mi dorazilo 20 kíl šutru do labáku na rozbor pre bakalárku ( o odbere ešte porozprávam určite 😉 ). Okrem toho som sa v sobotu za priam sekáčovú cenu 5kč mrkla na mineralogickú výstavu a samozrejme neodolala a kúpila si tam dáky šuter do zbierky. Vlastne, tentokrát skôr potvoru… ukážkový orthoceras už visí pekne na šnúrke a (ó áno, som morbídna) takto posmrtne ho čaká so mnou ešte určite pár dobrodružstiev 🙂 Okrem toho sa tam ako vždy vyskytovali  nadmieru obzerateľné šutre, veľa ľudí a hlavne čačiek pre dámy. Náušnice, náramky, náhrdelníky… musím priznať, že tento rok som spozornela aj pri prstienkoch… lebo, no viete… a možno neviete 😉 

Konečne som sa tiež trošku posunula v sledovaní Doktora, no stále nie natoľko, aby sa zmenilo herecké obsadenie, viď gifový spam vyššie). Plus som sa zásobila beletriou (kedy inokedy, než keď mám makať hlavne na veciach do školy) a z fotky nižšie mi ostal na čítanie už len pán Erikson a Barker. Warcraft jednoznačne nesklamal, Dámy z Grace Adieu detto (pišťala som nadšením), bratia Strugackí mi spríjemnili cestu do Ostravy natoľko, že som pomaly nevedela, kde som (spočiatku príjemné, no ku koncu celkom wtf)… a čo sklamalo, to bola jednoznačne Petra a jej Sladká jak krev. Podľa ohlasov na sériu o Tine Salo som čakala veľa… a dostala fakt málo. Možno ale predsa ešte dám šancu druhému dielu…. uvidíme.

knihy

S písaním článkov sa budem inak musieť polepšiť, lebo v opačnom prípade mi fotky a  rozpísané nezverejnené veci tak zahltia plochu počítača, že nedovidím na pozadie 😀 (hej, je tam ten o Hello Kitty, aj dáke pokecy o čajíkoch… a žeby aj dáka knižná recenzia? Som trošku na pochybách, či by som zrovna ja mohla dačo odporúčať… mám celkom divný vkus :D)

  

Fotky: Andrea
Gif: tumblr

~ by eskarine on 21/10/2013.

Leave a Reply

 
