Črepiny prinášajú veľa krvi

 V prvom rade – ak aj vy dnes oslavujete 50. výročie Doktora, dúfam, že si ho naplno užívate :3 Ja som po zhliadnutí pár sociálnych sietí skrátka musela niečo upiecť, lebo som si začala pripadať nadmieru sviatočne… bohužiaľ, nie je to nič tematické, ale aspoň nadmieru dobré. Poriadna dávka čokoládovo-karamelových truffles a aspoň dačo doktorovské k tomu 🙂

truffle

No a k názvu článku… ech, čert mi bol dlžen robiť si dnes hennovací večer. Podarilo sa mi rozbiť svoju porcelánovú misku, špeciálne určenú na miešanie henny (a že som jej za tie tri roky namiešala… :D) a aby toho nebolo málo, pri zberaní črepín sa luxusne dorezať, takže písanie pre mňa bude na pár dní celkom utrpenie…

labákInak klasika… zahmlene-zasmogované ostravské rána plus veľa hodín v labáku. Medzi toľkými sitami a miskami si prídem ako v kuchyni 😀 Okrem toho dorazil nejaký ten predvianočne – vianočný darček, sestra vsadila na kozmetiku a ja teda uvažujem, čo s ňou, pretože v poslednej dobe používam za celý deň niekedy len sprchový gél a zubnú pastu tuším 😀 

wuéjČestné larpové, že čoskoro pribudne poriadny čajíčkový článok. Ale viete… to moje čoskoro niekedy trvá viac než rok 😀

 

 

P.S.: Čokoládové truffle teta Iva kedysi nazvala Lokiho gule ® , akurát vo whoviánskom poste som to moc nechcela rozoberať, lebo by sa to mohlo celkom zvrhnúť… 😀

~ by eskarine on 24/11/2013.

2 Responses to “Črepiny prinášajú veľa krvi”

  1. Už-už som sa šla sťažovať, kým som nezbadala to P.S.ko 😀

    • Máš tam aj ®, aby každý vedel, že si autor a máš teda výsadné právo na používanie 😉 Aj keď sa celkom obávam, že pán D. si onedlho vypýta gule na večeru a ja budem hodnú chvíľu uvažovať, čo tým myslí 😀

Leave a Reply

 
