Mierne ružový príspevok

Tak. Hello Kitty je legenda, nieže nie. Moja fascinácia touto malou omašličkovanou potvorou prepukla niekedy zároveň s letnými prázdninami strávenými strážením štyroch malých princezničiek… teda, echm, sesterníc som chcela povedať. Vtedy som sa dostala k Hello Kitty verzii čierneho petra, ďalšej ružovomačičkovskej spoločenskej hre a zistila som, že k džínsovej minisukničke je najlepšie omačičkované ružové tričko.

 hello kitty game HK

all in one barbie 

Čas plynul a spolu s osudovým stretnutím pána Dinosaura sa objavil aj problém ako plnohodnotne potešiť a nepresrdiečkovať to. Takto, inšpirácii na darčeky bol dostatok, ale chcelo to dačo milé k tomu (a hoc aj ružové). S prvou Hello Kitty mačičkou na darčekovej taške to začalo a odvtedy… odvtedy mačičkujeme 😀 Hello Kitty nájdete všelikde – od cukríkov, vreckoviek, cez sprchové gély, náplasti, zberateľské kartičky až po šáločky a obrazovky, ale odtiaľ potiaľ zase, že jo. No a keď náhodou nenatrafím na dostačujúcu šialenosť, ešte sa dá vyrobiť (pre fanúšikov Doktora – predstavte si takú Hello Tardis tašku…). Moja fotografická zbierka zďaleka neobsahuje všetko, čo som kedy videla (a darovala & dostala :D), no snažím sa polepšiť a hádam môjmu hľadáčiku už žiadna mačička neujde 😉 Btw, ak keškujete a náhodou nájdete medzi predmetami nejakú Hello Kitty kartičku… boli sme tam!!! 😀 

moto_0182

moto_0094

moto_0740

moto_0745

moto_0743

moto_0785

moto_0037

moto_0866 

P.S.: Ak budete mať po prehliadnutí tejto skromnej zbierky chuť niečo z toho si zaobstarať, slušnú ponuku má hlavne Globus a kupodivu aj dm drogéria 😀

P.P.S.: Jedna bonusová z prvého výročia. Prosím veľký aplauz pre internátnu “vázu” a ja zatiaľ posielam pusu pánovi D. 😉

moto_0751

~ by eskarine on 26/12/2013.

2 Responses to “Mierne ružový príspevok”

  1. Utíkej se kouknout do Lídlu…momentálně tam mají povlečení s Hello Kitty…jedno je růžové a druhé pastelově fialkové 🙂 Musím uznat, že to pastelové vypadá lépe :))

    • Všimla som si, aj s pánom D. sme sa nad ním pozastavili… len asi by bolo iba pre mňa, lebo obrovskému hrôzostrašnému dinosaurovi by mohlo mierne pokaziť hrôzostrašnú povesť, ak by pod niečím takýmto spal 😀

      Lidl má HK síce iba občasne, ale celkom veselé veci… omaľovánky, razítka, pyžamá a teraz toto 😀

Leave a Reply

