Šťastné a filmové!

Je celkom ťažké definovať, kedy sa končia Vianoce. Keď sa pojedia všetky koláčiky a odzdobí stromček? Keď príde novoročná bolesť hlavy? Keď obchody začnú s výpredajmi? Keď sa skrátka dátum zmení na nejaký, čo nie je vyznačený v kalendári červenou? Keď v telke prestane bežať Mrázik a Popoluška?

Myslím si, že keď je človek správne naladený, kúsok sviatočnej atmosféry sa ešte stále dá uchmatnúť a užiť… tak smelo do toho! Ja osobne mám síce pred sebou veľa nevianočného vybavovania a už pomaly znova aj skriptá a školu, ale na čaj a dáke tie koláčiky sa predsa vždy čas nájde… hlavne, keď sa jedná o špeciálny vianočný čaj, ktorý mi venovala drahá Luciana a kopu koláčikov, ktoré som strašne naradostená upiekla s mamou v priebehu jediného dňa po návrate zo školy 😉 

Fungujú aj stretnutia so známymi, plné oneskorených darčekov a radosti z videnia sa po dlhej dobe. Prípadne pohľad na kocúra, ešte stále fascinovaného stromčekom v obývačke – čakali sme, že naň zaútočí a on miesto toho väčšinou len obzerá a občas ťukne labkou do nejakej salónky, akoby sa chcel uistiť, že sa mu nesníva… a zrazu pod ním spí, stočený v klbku. Sladký život mačací skrátka. Plus táto maska na vlasy, ktorá ma po použití doviadla k sústavnému oňuchávaniu seba samej (voniam presne ako moje obľúbené škoricové kokosky :D). Potom je tu ešte hudba, filmy…

valerie

 

Á, filmy! Môj každoročný vianočný zvyk je vyhrabať ten najartovejší titul, čo mám vo watch liste a mrknúť si ho práve na Štedrý večer v noci, presne v tej dobe, keď sa rodičia poberú spať aj ja sa taká najedená a príjemne unavená snažím nezaspať na polnočnú 🙂 Doteraz u mňa najviac úspechu zožala asi Valérie a týden divů (keď nič iné, aspoň google obrázky mrknite, stojí to za to), tento rok som ale mala pri výbere fakt nešťastie. Nevadí, pretože toto ani nie trojminútové video to úplne napravilo 🙂 Jedná sa o snahu ukázať, ako by asi poňali zobrazenie Vianoc niektorí filmový režiséri. Ja som si svoj top našla (Lars jednoznačne!), dúfam, že aj vy 😉

~ by eskarine on 28/12/2013.

2 Responses to “Šťastné a filmové!”

  1. no mne hlavne Vianoce zacinaju asi 2 mesiace doprede, kedze je to moj very oblubeny sviatok xPPP

    • Takže preto tie obchody začínajú už v októbri s výzdobou, že? 😀 Ja dva mesiace dopredu akurát listujem a preklikávam všetky cez rok nasyslené recepty a robím veľké plány, čo upiecť 🙂

Leave a Reply

