Kto nemá šťastie v láske…

…ten má šťastie v hre. Aspoň tak sa tuším hovorí. Ja som kedysi vyhrávala tak 80%  všetkých súťaží, ktorých som sa zúčastnila. Neviem, čím to mohlo byť. Žeby som sa zapájala len do tých s nízkou účasťou? V každom prípade, po nájdení pána D. sa zem zľahla po výhrach. Holt, nájsť muža (presnejšie dinosaura) svojho života je výhra samo o sebe 😉 Ale celkom ma to štvalo… myslím, že nikdy predtým som sa nezapojila do toľkých giveaways ako minulý rok:D Pokúšanie šťastia bolo úspešné nakoniec až v decembri, ale hneď z dvoch strán…

Podarilo sa mi vyhrať na blogu Beast loves beauty poriadnu pixlu bambuckého masla, ktoré je skvelé a patlem ho hádam úplne všade (okrem varenia teda :D)… no a krátko nato napísať aj výherný komentár k prudkodokonalej súťaži u Krehkej figúrky (hej, na Štedrý deň, posledný deň pred ukončením, mierne rozveselená návštevou u babky a väčším množstvom…echm, likéru :D) . To bola vlastne dvojitá výhra, pretože ju stalkujem už celkom dlho a celkom som túžila po dákom rande s ňou v Ostrave. Hurá, konečne zámienka!!! Dohodli sme nejaké praktické záležitosti a predpripravila som ju na fakt, že budú nejaké darčeky aj z mojej strany (nieže by som ich mala vymyslené, keď som to sľubovala, ale dačo sa mi rysovalo v hlave :D).

A potom sme už len čakali, skúškovali a tak, až kým nenastal deň D. Priznávam, pán Dinosaurus asi párkrát zdvihol obočie, lebo behať hodinu predtým okolo skrine a plakať nad tým, že si nemám čo obliecť… nuž, asi začínal pochybovať, či sa naozaj jedná o nevinné blogové stretko… alebo skôr o moju orientáciu sa začal báť? 😀   Moc mi pomohol s balením a prežil všetky moje stresové pištiace prejavy, ža čo mu patrí neskutočné vďaka (a domáca pizza kedykoľvek si zažiada 😉 ).  

hrnček

 

Na miesto určenia (tj. námestie a morový stĺp) som nakoniec dorazila včas a po predstavovačkách a poriadnom objatí sme sa pobrali do Minikina. Moja premiérová návšteva daného zariadenia bola nadmieru príjemná (a chcem tam do kina čím skôr!) . So Šárkou sa nám necelé tri hodiny pusa nezatvorila (ženské, no :D) a stihli sme prebrať toho dosť. Dačo z blogosféry, dačo zo života a myslím, že na pretrase boli celkovo predovšetkým veci, ktoré máme rady jedna, druhá, či obe zároveň 🙂 No a darčeky, na tie sa nedá zabudnúť! :3 Bol mi venovaný potterovský hrnček s krásne motivačným citátom, nad ktorým sa musím usmiať, vždy keď ho použijem (na fotke pózuje v packe pána D.). Ďalej na mňa z krabičky vykukla Alenkovská taška, ktorá určite nájde využitie na nákupy, ale hlavne knižničné invázie (ech, ono by to mala byť po slovensky správne asi Alicovská taška, ale prišlo mi to skrátka divné :D) . No a nakoniec Han Solo mydlo plné škorice, ktoré dokonale vonia a už teraz sa teším na moje „poprvé“ s ním, aj keď si asi budem pripadať trošičku úchylne 😀 (och, poprvé je ďalšie české slovo, ktoré nič slovenské nenahradí :D)

taškamydlo

 

Darčeky mi urobili moc veľkú radosť a trúfnem si tvrdiť, že aj na opačnej strane. Hľadajte ich tu (a ja sa vopred ospravedlňujem za nefotogenické eko-balenie… keby viem, že sa niekde objavia vyfotené, dám si záležať viac #^-^#). Som moc rada, že potešili a s najväčšou radosťou ich dakedy rozšírim o ďalšie 😉 Nie je predsa nič lepšie než stretnutia so zaujímavými ľuďmi obsahujúce okrem dobrého pokecu a dobrej kávy/čaju naviac nejakú milú maličkosť… 🙂

 P.S.: Taška zožína pochvalu, kade chodí a zvládla už aj poriadny neplánovaný nákup v Lidli (veľa vína, veľa mlieka, veľa iných dobrôt). No a Han Solo v sprche je najlepší, čo vám poviem 😉 (ok, druhý najlepší hneď po pánovi D. 😀 )

~ by eskarine on 27/01/2014.

6 Responses to “Kto nemá šťastie v láske…”

  1. to je divne, ja mam tiez obdobia, kedy vyhravam vsetko…podla mna je to o tom, na akej frekvencii sa nachadzame :DDD

    • U mňa to bude najskôr tým, že som sa kedysi zapájala skôr do takých časopisových súťaží, kde písal málokto a preto mi každú chvíľku došiel balík 😀 Och, krásne to neinternetové doby… dnes ani neviem, či jestvuje ešte taká vec ako korešpondenčný lístok 😀

  2. Ja som sa tiež minulý rok so súťažením nejak rozbehla, zapojila som sa do…už ani neviem koľkátich, bolo ich veľa! 😀 Podarilo sa mi vyhrať jeden pleťový olej, čo som vlastne bola prekvapená, lebo mne sa v súťažiach nezvyklo nikdy dariť (ani pred stretnutím pána takmer dokonalého, ani po :D) Každopádne gratulujem a nech maslo dobre slúži 🙂

    • Tak v tom prípade budem držať palce, nech to klape s výhrami v súťažiach aspoň v polovici prípadov a s pánom takmer dokonalým samozrejme stopercentne 😉 Och, maslo… tá krabička sa mi zdala pôvodne nekonečná, ale bojím sa, že s takýmto tempom čoskoro uvidím dno 😀

  3. Tak hlavně, že pan Dino nebyl seznámen s mou orientací a nebo je jeden z těch, kterým je to (díkybohu) jedno 😀
    Až se červenám, že ti toliko záleželo na našem setkání :3
    Jsem moc ráda, že se ti to líbí :)) a doufám, že pan D. nebere Sola jako konkurenci 😀

    • Echm, Han bohužiaľ neprežil prvé stretnutie s mojim nadmieru vlhkým povrchom a už ze taký akýsi beztvarý, takže nemá moc dôvod žiarliť 😀 O tebe čo-to vedel, tuším som mu spomínala aj toto a reakcia znela myslím “vie, čo je dobré” 😀

Leave a Reply

 
