O sviatkoch, predsavzatiach a výbere svadobných šiat

kamenieNaozaj myslím VIANOČNÉ sviatky… ja som ale aktuálna, že áno 😀 Schválne, čo vás zaujíma z titulku najviac? Pevne verím, že moje prežitie Vianoc, lebo tým by som rada začala 😀 Boli celkom tradičné, i keď mi kocúr nevyjedol žiadnu šľahačku z koláčov a ja som mala pri štedorovečernom stole netradične vysokú hladinu alkoholu v krvi (to máte tak, keď vás pošlú niečo zaniesť k babke :D). Okrem toho som stihla veľa príjemných stretnutí (tety sa po dlhom čase videli v plnom zložení, juchú! 😀 ) a dostala veľa kamenia (ó, áno, to je to pravé pre mňa :3). Popritom pokročila v Doktorovi, pojedla veľa koláčikov a popila litre čaju… no a zistila, že máme na stromčeku Rómea a Júliu (na fotke Júlia) ^-^ (kocúr a jeho spacie polohy boli len taký zastromčekový bonus).

Júlia

kocúr

Á, vlastne ešte Poliaka som dostala pod stromček 😀 Bol mi pridelený vrámci buddy systému na ďalší semester, ale neviem, či z toho niečo bude, pretože mi neodpovedá ani na supermilé maily, ani na tie druhé, zisťujúce, či vôbec žije a dorazí… (edit: nedorazil :/)

S toľkými aktivitami sa niet čo čudovať, že nový rok prišiel veľmi rýchlo… bol strávený 100% príjemne, v spoločnosti pána D. (veď viete, ako na Nový rok, tak… 😉 ) a s novoročným ohňostrojom sledovaným prosímpekne z cintorína (máme ho na kopci, výhľad zaručený), ktorý som mainstreamovo preslzila, lebo to bolo moc pekné a moja útlocitná duša si uvedomila, čo všetko som stihla za rok 2013 (zasnúbiť sa, ísť na vlastnú päsť na Ukrajinu…). Hmmm, novoročné predsavzatia… obvykle si žiadne nedávam, lebo jednak je to skôr negatívna záležitosť (ó, zase som toto či tamto nesplnila? Katastrofa…) a predovšetkým, keď chcete dačo úspešne zmeniť, tak netreba čakať na 1.1., ale pomaličky sa do čiastkových zmien pustiť hneď 😉 Takže sú to len také plány u mňa… rada by som začala s výrobou DIY kozmetiky, chcela by som upiecť svoj prvý kváskový chlieb, urobiť sushi, makarónky… plus moja reading challenge sa pýši veselým číslom 69, čo znamená, že by som mohla prečítať akurát tých 50 kníh, ktoré v skutočnosti prečítať chcem 😀

Nasledovali druhé sviatky na internáte… to máte tak, keď to nešlo pred (zápočty škaredé), ani počas, tak v januári určite 😀 Pánovi D. bolo venované terránske tričko, pyžamo s výrokom, ktorý si prial a samozrejmosťou bola poriadna večera a vianočný punč, na ktorý ma nalákala Dada týmto článkom (ďakujem, bol skvelý! : > ) Na oplátku mi dinosaurí Ježiško doniesol GPSku schovanú v mobile kačičkovskej farby, aby som sa nikdy nestratila a mohla loviť kešky. Och, ja som ale musela poslúchať… ❤ Plus dáka tá hra na gitare len a len pre mňa… neprezradím asi žiadnu novinku keď poviem, že svojho drahého pána Dinosaura nadovšetko milujem, všakže 😀 

 

punč 

gitara 

…čo mi pripomína, ako mi raz teta Iva prezradila, že ma vrámci zabíjania času oblieka do svadobných šiat tu. Nedalo sa nevyskúšať 😀 Tak teda tadá, pár výtvorov, v ktorých sa síce nechystám vydávať, ale som na ne patrične hrdá 😀 

2 1

~ by eskarine on 26/02/2014.

4 Responses to “O sviatkoch, predsavzatiach a výbere svadobných šiat”

  1. To tričko s kačkou je skvělééé :)) Máte oba moc dobrý vkus :3.
    Doufám, že zfotodokumentuješ všechny své plánovité předsevzetí.
    Jdu oblíkat svatební šaty….oblíkačky zbožňuju ♥

    • Ó, ďakujem, červenám sa za nás oboch #^-^# Dokumentačných fotiek mám plnú pracovnú plochu a i keď sa týkajú zatiaľ len toho hlavného predsavzatia “užiť si rok 2014” , myslím, že stoja za zverejnenie… po odovzdaní bakalárky (30. sa blíži, ááá!) sa tu dakde objavia 😉

  2. wow, nemyslela som si, ze si este teraz niekde precitam o Vianociach 😀 … ale pekne boli opísané… a kocúr je úplne ňuňu, milujem spiace mačky, niekedy spia ako ludia…. ooo a nahodou, tie druhe saty, tie vpravo, by boli v originalnom “zneni” velmi pôsobive :DD

    • Ja viem, som vždy prudko aktuálna 😀 No snažím sa polepšiť, mám dakde v priečinku ešte rozpísaný môj top kníh za rok 2011 a vždy, keď sa mi dlho do nejakého článku nechce, tak si otvorím ten vyššie spomínaný a hneď ma tá písacia nechuť prejde 😀
      Tiež sa mi tie druhé šaty celkom pozdávajú, ale asi by som ich zneužila skôr na dáku larpovo-historickú udalosť. O svadobných šatách mám už celkom konkrétnu predstavu, len či uprosím mamku, aby mi ich ušila… no, nebude ich treba ale ešte dáku chvíľu (rozumej dva roky 😀 ), dovtedy ju akurát stihnem presvedčiť 😉

Leave a Reply

 
