#100happydays

happy

Nápad sa  ku mne dostal cez tú modro-bielu sociálne-spotvorenú sieť.  Nie som zrovna slniečková osoba so stenou oblepenou motivačnými citátmi (popravde, obvyklé polepenie tvoria plagáty šlohnuté z ArtfilmFestu alebo kadejakých podchodov 😉 ) , ale zaujalo ma to. Seriózne uvažujem, či sa tých sto fotiek nazbiera, či to nefláknem niekde uprostred s výhovorkou, že nemám dostatok času, či mi to skrátka nezačne liezť na nervy… (viď môj projekt 365, nech mu je zem ľahká 😀 ).

Na druhej strane by som sa mohla konečne pekne rozpísať… ten jeden projekt, čo som zatiaľ videla totiž obsahuje akurát veľmi nekvalitné fotky a spústu tagov ničnetušiacich osôb (áno, fb je zlo!). Bohužiaľ, s kvalitou svojich fotiek moc nenarobím, hádam si to u vás vyžehlím aspoň nejakým tým vtipom a poriadnym obkecom 😉 To mi tam osobne chýba… miesto beztak nefunkčných hashtagov dáka tá popiska, prečo to či ono dotyčného „obšťastnilo“ (och, to znie úchylne). Tak ja radšej teda končím s rečnením a skúsim vás unudiť v prvom obšťastňújucom článku. Len sa musím priznať, že mi už teraz to šťastné slovíčko začína liezť hore krkom 😀

 

P.S.: Dané slovo a jeho patvary si zakazujem používať vo všetkých tých sto šťastných postoch! 😀

~ by eskarine on 02/05/2014.

Leave a Reply

 
