#1 Podivuhodný začiatok

…a aby ste vedeli, just sem nedám tú vytlačenú bakalárku, i keď potešila aj tá dnes 🙂 Rada by som písala o večernej chvíľke vonku, kedy pršalo a ja som stála pri zábradlí pod strieškou a čakala zombie apokalypsu. Bohužiaľ, ťažko sa dačo po tme fotí, ale ja to už nabudúce nejak vykutím, lebo predstavy kadejakých katastrof ma neskonale tešia! 😉

O tom, aká š… echm, nadšená som bola z faktu, že mám konečne wécé v pravej chvíli nablízku, som si písať zakázala, lebo je to predsalen veľmi osobná radosť 😀 Aj tie tri komárie štípance, čo mi dnes pribudli, som radšej nefotila, lebo jednak to vyzerá hrozne a je to predsalen radosť toho typu „ zase je tu to bodavé zlo na krídlach?!“ 😀

Och, šípim, že tých sto dní so mnou bude katastrofa… ale hľa, nakoniec je tá prvá fotka celkom normálna 🙂 Narodeninové peniaze je potrebné míňať na správnych stránkach a ja sa už strašne vytešujem z toho, že mi príde ďalší balík (čo v ňom bude, o tom potom, až bude 😉 ).

 captureffcj

~ by eskarine on 02/05/2014.

Leave a Reply

 
