#2 Vyzerá to ako bomba, no…

Viete, toť za bilboardom, taká čierna krabička, to bude istotne bomba. Priznávam, v nezasvätených dobách, keď som nekeškovala a netušila, o čo ide, by som asi po náhodnom objavení uvažovala, čo to sakra je, ale ranná správa zo sme.sk ma celkom rozosmiala 😀

Ale že som mala deň zaujímavý a na radosti bohatý, pridávam fotku jablkovo-prstienkovo-spomienkovo-papierovú 🙂 Jablko preto, lebo jablká sú skrátka mňam, prstienok (áno, je to ten prstienok!) kvôli faktu, že som ho dnes stratila v kope opraného prádla a následne v nej pekných pár minút hľadala… ale našla nakoniec! 🙂 No a papiere skrývajú dlhší príbeh. Chystám sa na štátnice (to nie je radostná udalosť v žiadnom prípade), ale vďaka tomu som prehrabala svoje staré učebné materiály a našla zložku, ktorá voňala aj po dvoch rokoch stále pomarančovo 😀

jabĺčko

…bolo to v sladkej dobe prvého ročníka VŠ a letného skúškového, keď som si povedala, že na to kašlem a Artfilm si ujsť nenechám. Zbalila som učebné materiály, stan, spacák, oblečenie a hurá do Trenčína! Stan som postavila, veci vybalila… a zistila, že cez všetky papiere a oblečenie sa tiahne lepkavá záplava Yves Rocher pomarančového sprchového gélu, a tak som si miesto prvého filmu asi hodinu prala veci, sušila poznámky a nadávala na mizerné uzávery (Yves Rocher ich veselo používa doteraz, aj napriek tomu, že sa všetci sťažujú :D). Papiere síce uschli, ale oranžové voňavé okraje im zostali… nechápem, ako som vtedy zvládla všetky skúšky aj s ôsmymi naplno užitými dňami v Trenčíne… no možno to bolo skrátka tou radosťou, že som stihla to, po čom mi srdce pišťalo a ešte sa aj pomedzi filmy učila vo svojom najobľúbenejšom parku 😀

A konečne pôjdem na majálesový sprievod ako sa sluší a patrí 😀 Doma sa finálne našla biela blúzka aj čierna sukňa, už len banícku kytli (čosi ako sako) a lodičku vyfasujem… oproti minuloročnej hnedej sukni a bielemu tričku značný pokrok 😀

Och, ešte som objavila papierik s posledným ťahom na Rubikovu kocku. Mám neskutočnú chuť chytiť ju do rúk, ale ktovie, kedy by som šla spať potom 😀

A IstroCon sa blíži, po zhliadnutí tohto sa naň teším ako nikdy! 🙂

 

P.S.: Artfilm stojí starých dobrých 5 eur, stačí sa od 18. mája registrovať na ich stránkach :3

~ by eskarine on 03/05/2014.

4 Responses to “#2 Vyzerá to ako bomba, no…”

  1. Vyváděla jsi, když jsi ztratila prstýnek v kopě prádla? Když jsem to četla, uplně jsem si představila, jak bych vypadala, kdyby se to stalo mě. Totální šílenství, slzy a hrábání.
    Gratuluji k nalezení!

    • Odvtedy ho pri takýchto aktivitách vždy skladám a potom zúfalo behám po dome, lebo neviem, kde som ho odložila 😀 Ďakujem!

  2. 2:18 Sólo pre môj vejár, poprosím! 😀

Leave a Reply

 
