Prečo som prestala myslieť na svoje zdravie

Sklamaná sedím nad poriadnou horou zázvorovo-čokoládových keksíkov, ktoré sú síce fajn, ale recept bohužiaľ neklamal a očividne naozaj budú potrebovať pár dní odstáť v krabičke… no, aspoňže som k nim upiekla aj niečo jedlé hneď a môžem teda na návšteve darčeky dávkovať postupne 😀 K tomu sa mračím nad kopou oblečenia, ktoré je bohužiaľ nemé a nepovie mi, ako bude nasledujúcich pár dní dole na juhu Slovenska a čo mám teda zbaliť. No isté je, že teplejšie než u nás hore na severe 😀

V takomto myšlienkovom rozpoložení sa mi práve veselé články vypisovať nechce, hoci som poctivo celé poobedie triedila šťastné fotky a je ich teda neúrekom… až tak, že chudáčisko Sandman na mojom pozadí začína byť nejako moc pozakrývaný, to budem musieť napraviť 😀 Ešteže okrem predštátnicovo-poštátnicových happydays fotiek obsahoval mobil aj pár záberov robených naštvaním rozklepanou rukou. Hej, mierne mi zdvihli tlak a keďže aj to patrí k životu, prečo sa o tom nerozpísať 😉

 

Sklamanie prvé 

Jednoznačne niekdajšie Emco müsli, ktoré sa zemco nejakého vtipného dôvodu premenovali na „Mysli na zdraví“. Myslím teraz tie lepené cukrové hrudky – orieškové, jahodové, čokoládové… Odjakživa som nejak podvedome  vedela, že to asi zrovna pre zdravie nebude nič moc, ale boli to jedny z mála müsli bez hrozienok a tak som občas zhrešila. Naposledy som sa k nim dostala možno tak v prváku na výške a potom až prednedávnom, keď si sestra povedala, že by sa mi k učeniu mohli hodiť. Trošku som síce zdvihla obočie nad novým názvom, no následný údiv po otvorení balenia netromflo nič. To ako fakt? Hrozienka by som ešte pretrpela, ale že ich je toľko čo orieškov, to je už na zaplakanie celkom. Keď si spomeniem na pôvodnú bezhrozienkovú celoorieškovú verziu… och, toto nie… hlavne ten smutný pohľad, keď som popri učení zjedla tie tri hrozienka a tri kúsky orieškov a ostalo mi v miske len to ovsené cukrové čosi… nie, ďakujem, nabudúce si za tú cenu kúpim oriešky samotné a hotovo 😀

Najprv

Potom

 

 

 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sklamanie druhé

Nivea volume sensation šampón nie je nič, do čohopotvorský šampón by som vkladala veľké nádeje, ale vyskytoval sa doma práve v momente, keď som si potrebovala schladiť učením prehriatu hlavu a umyť si vlasy. Dúfala som, že aspoň to zvládne. Omyl – po použití som mala vlasy horšie, ako predtým… zanechal ich také divne mastne-odpudivé a aj keď na pohľad vyzerali ako-tak ok, po dotyku by som si najradšej bežala umyť ruky … a samozrejme aj vlasy 😀 Keďže som mala obmedzené možnosti výberu (buď toto, alebo Syoss, ktorý moja vlasová pokožka vždy rada privíta poriadnym závojom lupín ), vyskúšala som ho ešte raz… ale už nikdy viac, vážení! Výsledok bol absolútne rovnaký a ja som si trieskala hlavu o stenu, prečo som si radšej nevymiešala vajíčka s citrónom (áno, to funguje na umytie stopercentne, len tá “vôňa” surových vajíčok nesedí môjmu nosu 😀 ). Takže Niveu jedine ako krém poprosím! 

 

Sklamanie tretie

Instagram. Kedysi, v dobe, keď som ešte nemala múdry mobil, som ho strašne chcela. Veď takéto zdieľanie fotiek zo života, to musí byť super, nie? Dokonca ani hashtagy mi nejak nevadia. No keď som dakde natrafila na diskusné fórum, kde si slečny menili profilové linky, skoro som vrámci predštátnicového „učebného“ ničnerobenia zinfarktovala. To ako fakt? Popredie nám robí #nemenovaný drink, ktorý obsahuje #alkohol, je v #plechovke, za ním je #bordelíček obsahujúci #takú značku aj #onakú značku, nechty mám #červené a som z #česka? Hashtagy sú fajn, pokiaľ sú aspoň trochu originálne, inak si aspoň ja osobne pripadám hlúpo, že by som si ani plechovku nevedela zaradiť k plechovkám alebo čo 😀 Po asi stej ovsenej kaši s čučoriedkami a arašidovým maslom som to radšej celé zatvorila, uvažujúc nad tým, či to tým slečnám ozaj chutí, alebo si ju takto kombinujú len za účelom instagramovej fotky, aby svet vedel, že idú s dobou… takže #fujinstagram #fujovsenakasascucoriedkamiaarasidovymmaslom #arasidovemaslojemsamotne… ale ak ale náhodou poznáte nejaké originálne instaprofily, sem s nimi! 🙂 

 

captureffcj

#originalpost

 

A bonusové sklamanie č. 4 – poštátnicové

To zas ani nejak poburujúce nie je, ale mierne ma štve. Čo je momentálne super in jesť, fotiť a ospevovať? No jahody predsa! Ako – nieže by som nebola nadšená, keď som našla v záhrade prvú červenú a slávnostne ju zjedla. Ale mama je tak trochu pestovateľský fanatik a máme teda na záhrade rovno niekoľkometrový záhon. Hmmm, poviete si – veď to je fajn, aspoň je z neho viac jahôd. No je a to je hlavný problém 😀 Zabijem v tej džungli každý deň aspoň hodinu, či prší alebo nie, lebo tie potvory skrátka dozrievajú denne, bez ohľadu na počasie. Samotný zber – už ste niekedy nechtiac zaborili prsty do plesnivej jehody? Prípadne slimáka pochutnávajúceho si na nejakej? Nuž, po pár takýchto zážitkoch ma vždy rýchlo prejde chuť aj na tie normálne, kadejakou zverou a mikrozverou nezasiahnuté kúsky. Takže mňam len za predpokladu, ak ich niekto oberie za mňa 😀

 

Nekonečný záhon

Ilustračné idylické foto. Akurát tá ilúzia nekonečna je rovnaká 😀



Obrázky: čo google dal, akurát fotky nasypaného müsli vám zachytila moja maličkosť 🙂

~ by eskarine on 04/06/2014.

4 Responses to “Prečo som prestala myslieť na svoje zdravie”

  1. Mě instagram bavil chvíli, ale nemám permanentní připojení a pak někde na wifinu a házet to tam extra… na to jsem líná. Mysli jsou hnusný sračky co člověka akorát ucpou, domácí je lepší:)

  2. A k Instagramu – myslím, že aktuálne ide o moju najobľúbenejšiu sociálnu sieť, hoci priznávam, že patrím k tým ľuďom, čon majú Instagram plný psov. 😀 Ale sledujem tam napr. aj jednu slečnu, ktorá vyrába drevené lyžice a iné inštrumenty z dreva alebo slečnu-vášnivú záhradníčku, ktorá má na stole vždy vázu čerstvých, vlastnoručne dopestovaných kvetov. 🙂 Na Instagrame rozhodne nájdeš aj zaujímavých a kreatívnych ľudí. 🙂

  3. Uvažujem, či sú tebou spomínané musli tie moje obľúbené, najobľúbenejšie alebo to je iná značka – i tak to má všetko navlas rovnaké obaly, človek je potom zmätený! 😀 Ja inak neľúbim sušené hrozienka. Ale ľúbim sušené hrozienka v mlieku – asi to bude nejaká deviácia. 😀

    • Snažila som sa k nim uviesť v texte adekvátny obrázok, majú tuším 750g a sú v takom divnom vreckovom balení… možno aspoň tie menšie v papierovej krabičke si držia úroveň, tie som neskúšala 🙂

      Inak s takýmito kadejakými sieťami mám celkom problém, obvykle sa na ne navnadím sama, že “jéééj, super nápad”, potom nastalkujem kadejaké najviacsireklamurobiace profily a nakoniec to tak vyzerá s úrovňou príspevkov… ja skrátka vždy potrebujem niekoho mne vkusom blízkeho, kto ma do danej siete uvedie, aj s tumblr som mala rovnaký problém, feed plný nejakých amerických emo tínedžerov, ktorých som síce rýchlo po followe odfollowla, ale už sa mi tam nechce nejako vracať 😀

Leave a Reply

 
